Zena Trophy 2018 - 22 september - Kalkar, Duitsland

We hebben ons lesje geleerd: 10 eetkramen en een verdubbeling van het personeel!
#zt18 #zenatrophy #harderbetterETEN

42297056_1887234098038265_7943462140445196288_n.jpg

Facebook ZENATROPHY

Dat geeft hoop. Wel net voorraad ingeslagen, maar als we nog trek krijgen komt het dus waarschijnlijk wel goed!

Dat is een geruststelling maar eerst maar eens zien vanavond of dat afdoende is. Wel jammer dat je dit jaar niks mee naar binnen mag nemen.
Buiten dit om, erg veel zin in!!

Nog een klein half uurtje dan stappen we in de auto. Even twee mensen oppikken bij Arnhem en dan hopelijk rond half 4 ter plekke! Heel veel zin in!

Hier ook superveel zin aan :). Eerste voor mij in kalkar :). Na de beelden van vorig jaar, en een mascleta nocturna dicht bij ons in de buurt is helemaal geweldig :cool:

Iedereen maak er een mooie dag van :) :holland: :holland: :holland: :holland: :holland:

Keek er al het hele jaar naar uit.
Donderdag ineens met koorst op bed :cry:
Nu gelukkig fit genoeg om toch te gaan.:D
Helaas heeft de rest het weer af laten weten dus net als vorig jaar in mn eentje ernaartoe maar gaat goed komen

Wegens de weeromstandigheden die ze melden, blazen wij de trip af.
Heb er veel voor over maar daar hoort uren in de regen staan niet bij.

813C901C-71C5-486C-B8EA-E726E3387FC2.jpg

Jah weer is niet top vandaag, paraplue maar mee en hopen op het beste.
Stiekem hoop ik nog dat ze wat eerder gaan schieten als planning is (18.30 de lucht in ) en niet zulke lange pauze's maar we zullen het wel zien vandaag :).

#ZinAan

Ondanks de regen hebben we er hier flink veel zin in! Gewapend met poncho's & paraplu's gaan wij er een top avond van maken. Veel plezier allemaal! :biertje:

Ondanks de regen hebben we er hier flink veel zin in! Gewapend met poncho's & paraplu's gaan wij er een top avond van maken. Veel plezier allemaal! :biertje:

Dit precies hetzelfde hier.
Mijn vrouw, onze zoon en ik hebben er zin in!!

We vertrekken zo die kant op.
Have fun iedereen!

Back
Bovenaan