Zena Trophy 2018 - 22 september - Kalkar, Duitsland

Ik rij morgen vanuit Almere die kant op, en heb eventueel wel plek om iemand op de weg daarheen op te pikken. Let wel; ik ga pas zondag terug, dus het gaat alleen om de heenweg. Wellicht heeft iemand er wat aan, dan hoor ik het wel.

Zijn er mensen die plek hebben voor 2 jongens van 21/25 in de auto (terug is het belangrijkst) naar Breda of Nijmegen of Sittard ?

Vanwege een knieblessure (uit de kom gehad woensdag avond, dokter adviseerde veel rust houden) moet ik hem helaas voorbij laten gaan. Baal me al m'n haren uit m'n hoofd, maar ik kan nauwelijks lopen dus is niet verstandig.

Heel veel plezier allemaal voor wie wel gaan!!

Ik zie net dit filmpje, maar is er nu wederom 1 eettent of vergis ik me, Staat op FB-pagina en is zojuist geplaatst.

Zojuist geplaatst met deze omschrijving, daarom vroeg ik me het ook af...
Vorig jaar ben ik niet geweest dus ik weet ook niet hoe het er toen uit zag.
2018_09_21_18_.png

Wellicht staan er nu meer eettentjes bovenop de dijk? Dat staat immers niet op het filmpje.. we zien het morgen wel.

Valt me trouwens wel op dat het terrein flink modderig is. Lekker oude schoenen aantrekken dus! :D

Ik heb er zin in! Ik trek wel baggerdichte schoenen aan zie ik al, en een paar zakken chips in de kofferbak. Mag je dat gewoon mee het terrein opnemen?

Ik zie net dit filmpje, maar is er nu wederom 1 eettent of vergis ik me, Staat op FB-pagina en is zojuist geplaatst.

Wederom 1 eettent? Er waren er vorig jaar veel meer dan 1 hoor... :) En geloof mij, ze moeten het juist verdienen met eten en drinken dus er zullen zeker meer eet- en drinktenten zijn dan vorig jaar!! Op het filmpje zie je alleen het terrein waar de feesttent staat, de meeste eet- en drinktentjes staan daar juist niet!!

Ik heb er zin in! Ik trek wel baggerdichte schoenen aan zie ik al, en een paar zakken chips in de kofferbak. Mag je dat gewoon mee het terrein opnemen?

Nope, dat mag niet:

41511974_1875820582512950_8966195399534575616_n.jpg

Eetkramen zijn waarschijnlijk externe inhuur en rijden dus pas de dag zelf het terrein op. Lijkt me een logische verklaring. Die staan nu ergens anders te verkopen.

Eetkramen zijn waarschijnlijk externe inhuur en rijden dus pas de dag zelf het terrein op. Lijkt me een logische verklaring. Die staan nu ergens anders te verkopen.

Zie mijn reactie hierboven, rondom de feesttent komen behalve dat wat op de video is te zien verder geen eettenten, die komen op het andere deel van het terrein. Dat deel is niet gefilmd. En ik heb al een plattegrond gezien van de week.

Vorig jaar stonden daar wel eettentjes toch?

Volgens mij alleen die je nu ook op de video ziet staan. De rest stond allemaal bij de gebouwen van Wunderland en dus niet op het grasveld. Achterop het veld was toen nog een VIP-tent met wat eten en drinken maar die reken ik even niet mee.

Wederom 1 eettent? Er waren er vorig jaar veel meer dan 1 hoor... :) En geloof mij, ze moeten het juist verdienen met eten en drinken dus er zullen zeker meer eet- en drinktenten zijn dan vorig jaar!! Op het filmpje zie je alleen het terrein waar de feesttent staat, de meeste eet- en drinktentjes staan daar juist niet!!

Ik heb alleen maar klachten gelezen aangaande eten en toiletten. Zoals gezegd ben ik er vorig jaar niet geweest maar schrok ik wel toen ik zag dat er 1 eettent was, vandaar dus ook mijn opmerking in de hoop dat er hier een reactie op kwam. Ik heb geen zin om een uur of langer in de rij te moeten staan en dan ook nog halfgaar eten te krijgen.

Hopelijk heeft men geleerd van vorig jaar, we zullen het zien morgen.

Hopelijk heeft men geleerd van vorig jaar, we zullen het zien morgen.

Als je dat gelezen hebt, dan heb je als het goed is ook gezien waarom dat gebeurd is. Hopelijk heeft Wunderland, want die verzorgen het eten en drinken, er nu meer rekening mee gehouden maar dat hebben ze vorig jaar al beloofd... We gaan het inderdaad zien! :biertje:

Back
Bovenaan