Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crash box 100's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Als ik 1500 moet typen verwar ik dit zelf ook wel eens met 624
    Blijven chinezen hea. :`)
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
      Als je toch een lijntje met Rubro hebt.. vraag gelijk even hoe het staat met de 324 verschillende Transbomber versies;-) ze hebben in China helaas meer niet goed gedaan..
      Ik heb ze gebeld en gemaild naar 2 betreffend contact personen , ik kan je eventueel het juiste mail adres in pb geven ?

      Comment


        Ik kon de boxen trouwens gewoon retourneren bij de dealer maar ik denk dat ik ze lekker afsteek

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Sjd Bekijk bericht
          Ik heb ze gebeld en gemaild naar 2 betreffend contact personen , ik kan je eventueel het juiste mail adres in pb geven ?
          Graag!!! Thnx

          Comment


            Steek ze ook gewoon af op demo`s presteerde deze verder prima dus.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              Ik kan hem morgen pas afhalen, levering is nog niet binnen. :P Ben benieuwd of die drukfout op alle boxen aanwezig is.

              Comment


                Ik ben er niet bang voor, heb echt hoge verwachtingen van deze box.
                Nog meer dan de transbomber eigenlijk.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Is deze ook al doorgelont toevallig ?

                  Comment


                    Nee deze is nog niet doorgelont, ik verwacht ook veel van deze box .

                    Het lijkt mij ook nagenoeg onmogelijk dat een cake van 640gram deze effecten geeft. Ik heb er vertrouwen in !

                    Comment


                      Mocht iemand hem hebben en er toch van af willen.
                      ik wil er wel 1.
                      Stuur mij maar een pm.
                      Kom zei de vis in de vissenkom.

                      Comment


                        ik heb de box ook net uit vierhuizen gehaaldt,bij mij staat er ook 624gr op.kan natuurlijk kloppen de uitleg wat hiervoor wordt gegeven,maar dan vind ik het wel typisch dat de kruitgewichten van de 4 cakes samen ook op 624gr uitkomen?dan maak je dus 5 fouten op je etiket(4x afzonderlijk gewicht van de cakes en 1x totaal nem)???
                        ik weet niet vertrouw het niets,maar ga het wel zien...

                        Comment


                          ja dat viel mij ook al op inderdaad aan de andere kant is het realistisch dat er zulke effecten uitkomen met max 6 gram per tube lijkt me ook niet.
                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment


                            Deze ook besteld voor 60 euro, kreeg er een Revival cry en pakje extreme shocking gratis bij. Maak me eigenlijk geen zorgen, de demo was productie en dat heeft mij overgehaald. Als ik de films bekijk kan het ook echt geen 624 gram zijn dus geloof Rubro wel in deze.

                            Comment


                              ik wil maar zeggen dat ik best geloof dat er een foutief totaal nem gewicht op staat,maar de nem gewichten van de 4 cakes ook fout?...

                              Comment


                                en dat er productie wordt geschoten op de demo's??dat is ook altijd al een welles/nietes verhaal geweest,maar zien het morgen wel.
                                heb best veel rubro producten,dus hoop dat het meevalt en anders gewoon andere volgend jaar.

                                Comment

                                Working...
                                X