Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crash box 100's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door dinjesk Bekijk bericht
    zijn er hier ondertussen ook al demo filmpjes van?
    Op pagina 5 van dit topic
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

    Comment


      Totale kruitinhoud 624gr.. Gaat dit wel goed komen? Knap als er uitwerkingen zoals het filmpje komen met ongeveer 6,3gr per tube

      Comment


        iemand deze box al binnen?

        fototjes

        Comment


          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20161229_114254.jpg
Vertoningen:1
Grootte:157,4 KB
ID:	1560599 alstu



          Edit; caliber is 24mm
          Laatst aangepast door pyro16; 29 December 2016, 14:29.

          Comment


            Adverteren met 1500gram kruit en daadwerkelijk 624 gram? Ik hoop dat dat een drukfout is, anders is het toch een beetje oplichting....

            Comment


              Inderdaad apart weer hoor....624 of 1500 is ook maar een klein verschil.
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                Inderdaad apart weer hoor....624 of 1500 is ook maar een klein verschil.
                Das dan duur betaald voor 4 cakes van 100 gram.
                Laatst aangepast door Reverser; 29 December 2016, 20:14. Reden: 4 ipv 6
                http://www.youtube.com/c/ReVerser

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                  Das dan duur betaald voor 6 cakes van 100 gram.
                  Naja zijn 4 cakes maar dan nog inderdaad.Heb er 2 besteld en gelukkig wel minder betaald 50 per stuk maar dit zijn wel weer naaipraktijken van rubro.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                    Naja zijn 4 cakes maar dan nog inderdaad.Heb er 2 besteld en gelukkig wel minder betaald 50 per stuk maar dit zijn wel weer naaipraktijken van rubro.
                    Dat is dan zacht uitgedrukt kwintos. Ik had ze terug gebracht.
                    http://www.youtube.com/c/ReVerser

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                      Dat is dan zacht uitgedrukt kwintos. Ik had ze terug gebracht.
                      Nee dat gaat hem niet worden te ver rijden. Ram ze gewoon alle 2 tegelijk de lucht in en gaan weer verder met leven haha.
                      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                      Comment


                        Wat een kleine box... Hopelijk valt die mee!

                        Comment


                          este,

                          Dit is bij ons bekend. Vanuit China hebben zij de verkeerde aantal grammen op het aritkellabel geprint. Dit noemen wij een minor mistake in het kwaliteitssysteem waardoor zij het wel mochten verschepen naar Nederland. Het artikel bevat dus meer grammen dan daadwerkelijk op het label staat. Je zult er versteld van staan.

                          Wanneer u deze wilt retourneren, zult u contact op moeten nemen met de desbetreffende dealer waar u het product heeft gekocht.
                          Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik wens u alvast een fijne jaarwisseling.


                          Aldus rubro

                          Comment


                            Nou ja dan moeten we daar maar op vertrouwen.
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Sjd Bekijk bericht
                              este,

                              Dit is bij ons bekend. Vanuit China hebben zij de verkeerde aantal grammen op het aritkellabel geprint. Dit noemen wij een minor mistake in het kwaliteitssysteem waardoor zij het wel mochten verschepen naar Nederland. Het artikel bevat dus meer grammen dan daadwerkelijk op het label staat. Je zult er versteld van staan.

                              Wanneer u deze wilt retourneren, zult u contact op moeten nemen met de desbetreffende dealer waar u het product heeft gekocht.
                              Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik wens u alvast een fijne jaarwisseling.


                              Aldus rubro
                              Als je toch een lijntje met Rubro hebt.. vraag gelijk even hoe het staat met de 324 verschillende Transbomber versies;-) ze hebben in China helaas meer niet goed gedaan..

                              Comment


                                Als ik 1500 moet typen verwar ik dit zelf ook wel eens met 624

                                Comment

                                Working...
                                X