Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crash box 100's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oh, my bad! Je hebt gelijk. Ik was in de war met de Psycho Box Al die box namen lijken ook op elkaar.
    Laten we lekker link gaan doen!

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door BUTCHER Bekijk bericht
      Magic schoot hem gisteren wel degelijk, alleen verkoopt Magic deze box onder de eigen naam Skytmerakels. Op de films kun je zien dat het dezelfde is.
      Hmmm, zo had ik het nog niet eens bekeken, haha.

      Vanaf 11:35 te zien:

      Comment


        #93
        Gewoon een hele mooie bak, gezien de demo van Magic vuurwerk. Blij dak 'm heb.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #94
          Vanavond gezien in Aalsmeer. Echt een toffe box dit met mooie spinners.
          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door Lidu Rullezzz Bekijk bericht
            Hmmm, zo had ik het nog niet eens bekeken, haha.

            Vanaf 11:35 te zien:

            https://www.youtube.com/watch?v=i0x0OnNKy1k
            Baserend op de filmpjes ben ik het ermee eens dat het een toffe box is, alleen is de tijdsduur gewoon te kort om 75 euro voor neer te leggen. Een wat lager tempo zou de box perfect hebben gemaakt. In ieder geval naar mijn mening dan.

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
              Baserend op de filmpjes ben ik het ermee eens dat het een toffe box is, alleen is de tijdsduur gewoon te kort om 75 euro voor neer te leggen. Een wat lager tempo zou de box perfect hebben gemaakt. In ieder geval naar mijn mening dan.
              Als hij niet doorschiet duurt hij wel wat langer. Ik vind het juist wel fijn om een keer een snelle rambox op de markt te zien. Vind hem ideaal voor in een finale.
              [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                Als hij niet doorschiet duurt hij wel wat langer. Ik vind het juist wel fijn om een keer een snelle rambox op de markt te zien. Vind hem ideaal voor in een finale.
                Daar hebben we de Transbomber eigenlijk voor, tenzij je 2 verschillende rambakken wil hebben.

                Comment


                  #98
                  Is er misschien een mogelijkheid waardoor er geen discussies meer kunnen ontstaan over producties/samples voor volgend jaar? zal een hoop paginas schelen en topics worden overzichtelijker.

                  Comment


                    #99
                    Heb er dit jaar ook 2 besteld . Wat een mooi ding zeg .

                    Comment


                      Hou er wel rekening mee dat deze mogelijk niet overal uitgeleverd gaan worden. Bij mijn leverancier is pas deze box van de website gehaald en na mailcontact bleek dat deze al was uitverkocht en dus niet bij iedereen geleverd kon worden.
                      ffffffffff

                      Comment


                        Misschien toch nog ergens mee pakken. Toch wel een lekker boxje
                        31/12 Knalle als een malle!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                          Is er misschien een mogelijkheid waardoor er geen discussies meer kunnen ontstaan over producties/samples voor volgend jaar? zal een hoop paginas schelen en topics worden overzichtelijker.
                          Dit ga je niet tegen. Zodra de demo's in augustus/september geschoten zijn hou je dit tot er productie video's zijn. En het heeft ook wel wat.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Net nog even 2 besteld, ik zie mijn finale al voor me wat een geweld dan
                            https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                            Comment


                              zijn er hier ondertussen ook al demo filmpjes van?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door dinjesk Bekijk bericht
                                zijn er hier ondertussen ook al demo filmpjes van?
                                Moet je even kijken in het topic van de demo van Valk. Hier is hij op de demo geschoten. Mooie bak!

                                Comment

                                Working...
                                X