Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crash box 100's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Wat was de oorzaak van de vele overslag eigenlijk?

    Comment


      #77
      voor 75 euro is dit een hele mooie box

      Comment


        #78
        De laatste foto laat duidelijk zien dat cake 4 niet is afgegaan!

        Gizmo, thanks voor de verduidelijking. Ik begrijp best waar dat sample gezeur vandaan komt, maar om alles nu steeds in twijfel te trekken, zelfs bij winkel demo's, gaat te ver.

        Over de box kunnen we kort zijn... Toppertje! (Zoals ik enkele maanden geleden ook al vond)
        Vier veilig, vier legaal!

        Comment


          #79
          Ziet er top uit voor dat geld hoor.. kwa tempo zie ik hem ook liever zo snel gaan ookal was het misschien vonk overlag
          075 zaantjee

          Comment


            #80
            @ Gizmo, thanks voor de informatie. Daarmee is het sample verhaal gelijk uit de wereld. Mooie bak dit. Even kijken of ik het budget nog wat kan oprekken .

            Comment


              #81
              60 euro is geen geld als die net zo presteert als op verschillende vids
              Jeder Schuss ein Genuss

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                Wat was de oorzaak van de vele overslag eigenlijk?
                Tja, dat kan door van alles komen. Vaak toch brandende delen die neerkomen, bijv. uit de mines. Of puur door overslag tijdens het ontbranden van de cakes zelf, dus in de doos zeg maar. Er stond geen camera op de schietpositie gericht en ook de Bezigers stonden op gepaste afstand tijdens het ontsteken dus we weten het niet waardoor het in dit specifieke geval kwam.

                Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo Bekijk bericht
                De laatste foto laat duidelijk zien dat cake 4 niet is afgegaan!
                Hahaha, dat had ikzelf nog niet eens gezien. Mag toch hopen dat de Bezigers dat wel in de gaten hadden...
                www.huismanvuurwerk.nl

                Comment


                  #83
                  Overigens schijnt deze gisteravond of vanavond ook te zijn/worden geschoten. Iemand beelden van gisteravond?
                  www.huismanvuurwerk.nl

                  Comment


                    #84
                    Deze viel mij erg positief op afgelopen donderdag.
                    Ik ga deze even onthouden voor volgend jaar, want ik vond hem echt subliem.
                    Kom zei de vis in de vissenkom.

                    Comment


                      #85
                      Heb gisteravond op de demo bij Magic wel 2x keer gezien
                      Een regelrechte TOPPER heeft nog hardere burst dan de Voltfather
                      En GIGA boeketten een topper zelfs voor € 75,=

                      Comment


                        #86
                        Dan ben jij bij een andere demo geweest als ik ? Want heb hem bij magic niet gezien ....

                        Comment


                          #87
                          Magic schoot hem gisteren wel degelijk, alleen verkoopt Magic deze box onder de eigen naam Skytmerakels. Op de films kun je zien dat het dezelfde is.

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                            Overigens schijnt deze gisteravond of vanavond ook te zijn/worden geschoten. Iemand beelden van gisteravond?
                            Ik ga hem vanavond filmen bij Mooij
                            Laten we lekker link gaan doen!

                            Comment


                              #89
                              @ Gizmo75, nogmaals. Mijn reactie was geen verwijt naar jullie toe dat er een sample geschoten was. Er werd gezegd door verschillende personen dat het niet mogelijk is om nu nog samples te schieten, maar dat is wel degelijk mogelijk. Vorig jaar kwamen ook veel artikelen pas laat binnen en werden er rond dezelfde tijd nog samples geschoten. Maar goed, thanks voor de foto's en opheldering. Als deze box al goed is, dan is er goede hoop voor de Transbomber.

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                                Ik ga hem vanavond filmen bij Mooij
                                Ze schieten alleen Vuurwerkmania helaas :(

                                Comment

                                Working...
                                X