Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crash box 100's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door WJE Bekijk bericht
    Ik had de 2016. Kon niet tippen aan de transbomber of de 30mm evo en pangu bakken, maar voor de prijs toch veel geweld en een leuke afwisseling, zeker geen spijt van.
    Ook niet heel gek dat deze niet kan tippen aan 30mm blokken toch?

    Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
    Ik had hem ook bij Valk! Inderdaad laffe crackling mines...
    Hier hetzelfde. Ook van Valk en ik heb nog staan twijfelen of het wel de crashbox was nadat ik hem had afgestoken. Jammer..

    Comment


      Was oke, maar zou deze niet nog een keer nemen.

      Comment


        Ik had na alle enthousiaste verhalen van vorig jaar zowel de Crash als de Transbomber en ik was totaal niet onder de indruk helaas. De Crash box die ik voor de spinners kocht had deze niet en maakte geen indruk. De Transbomber was langzaam (zoals we al op de demo's zagen) en stopte er middenin cake 3 ook nog eens mee. Gelukkig zitten er reservelonten op.

        Comment


          Hier wel een crashbox met spinners en als je naar prijs kwaliteit kijkt vind ik dit een van de beste boxen.

          Comment


            Ook deze box gekocht voor de spinners,
            En zaten er ook in, erg fijn boxje voor het bedrag!

            Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

            Comment


              Ik had er gelukkig ook 1 met spinners. Prima ding verder.

              Comment


                Erg jammer om te lezen dat de nieuw? batch een stuk minder is. Die tails maken dit een top product, als die weg vallen wordt hij een stuk minder.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Had gelukkig nog 2016 versie. Voor onder de 50 euro een lekker boxje om snel chaos te creëren.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Zaliotuur Bekijk bericht
                    Ik had na alle enthousiaste verhalen van vorig jaar zowel de Crash als de Transbomber en ik was totaal niet onder de indruk helaas. De Crash box die ik voor de spinners kocht had deze niet en maakte geen indruk. De Transbomber was langzaam (zoals we al op de demo's zagen) en stopte er middenin cake 3 ook nog eens mee. Gelukkig zitten er reservelonten op.
                    Bizar.. Wij hadden hier precies hetzelfde. Tegenvallende crashbox(qua verwachting,prijs/kwaliteit is prima) en een transbomber die na de 3e rij van de 3e cake er mee stopte..

                    Comment


                      Bij mij had de 2016 versie er flink veel zin in, in 20 seconden was ie leeg
                      Geeft wel lekker veel chaos zo!

                      Comment


                        gevalletje vonkoverslag?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
                          gevalletje vonkoverslag?
                          Yep, zou anders niet weten wat het kon zijn.

                          Comment


                            Deze box voor het eerst meegenomen. De twee stuks die ik had deden het fantastisch! De spinners kwamen er goed uit.

                            Comment


                              Deze box was prijs-kwaliteit-technisch absoluut voor mij de nummer 1. Eeuwig zonde dan ook dat ze de spinners er nu uit hebben gehaald en hebben ingeruild voor slappe crackling. Die spinners maakten deze cake juist. Gelukkig had ik dit jaar nog de oude versie, maar ik zou geen 60+ euro betalen voor de nieuwe versie!

                              Comment


                                Waarom hebben ze dan de spinners eruit gehaald? Die horen toch bij de crashbox en dat is toch ook het effect waarom iedereen deze box zo goed vind? Waarom een goed product veranderen. Ontwikkel dan gewoon een nieuwe box met een andere naam, maar ga niet bestaande boxen steeds veranderen. Zonde... snap daar niets van.

                                Comment

                                Working...
                                X