Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crash box 100's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Balen voor degene die een slechte versie hadden. Heb hem laten staan dit jaar,maar gezien de reacties ben ik er nog niet uit of ik hem volgend jaar wel neem...

    Comment


      Mooie bak alleen mis de spinners

      Comment


        Blijft goed blokje, alleen spinners maakt dit blok af

        Comment


          Hier het bewijs.. geen spinners maar laffe crackling mines en ineens blinkers... die doen het dan nog aardig. Verder: flop.

          Comment


            2 stuks 2016 tegelijk geschoten! Heerlijk spectakel!
            Eind goed, Knal goed!

            Comment


              Ik had dan ook wel de 2016 transbomber. En het verschil was niet enorm. Wat veel zegt over deze crash box. De spinners en het feit dat daardoor de salvo's de hele lucht vullen, door het uitwaaieren van de bombettes door de spinners.

              Reactie op blouapie...

              Comment


                De charme van de box is helemaal verdwenen. De spinners zorgde ervoor dat dit doosje een topper is, maar zonder spinners is er niks aan
                Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                Hier het bewijs.. geen spinners maar laffe crackling mines en ineens blinkers... die doen het dan nog aardig. Verder: flop.

                Comment


                  Die van Rico is totaal anders inderdaad zonde zeg.Die ik hier schoot echt met een enorm tempo met hele dikke spinners,grote mines en harde klappen.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                    Die van Rico is totaal anders inderdaad zonde zeg.Die ik hier schoot echt met een enorm tempo met hele dikke spinners,grote mines en harde klappen.
                    Idd de mijne was ook ok. Jammer van zo'n gave box. En dat niet iedereen dezelfde heeft gekregen.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      Heb Rubro even een mailtje gedaan om te vragen waarom hij is veranderd.

                      Comment


                        Deze box was serieus goed, dikke spinners en brede effecten. Heb er erg van genoten. Jammer om te zien dat niet iedereen dezelfde ervaring heeft. Rubro systeem werkte goed hier, had deze niet doorgelont

                        Comment


                          Ik had hem dit jaar voor het eerst, gelukkig met zeer dikke, volle tails de lucht in, wat een gaaf ding! Hoop dat Rubro snel duidelijkheid kan scheppen w.b. de "nieuwe" effecten :/

                          Comment


                            2 stuks

                            https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

                            Comment


                              Is gewoon een mooie cakebox.
                              Hij deed precies wat die moest doen.
                              Proberen dit jaar weer te kopen.

                              Comment


                                Blijft een heerlijke rambak zeker als je deze per 2 schiet. Is voor herhaling vatbaar.

                                Comment

                                Working...
                                X