Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Mwa vind de stijging van 4 euro nog steeds geen ramp. Het effect van deze cakes vind je nergens of je betaald direct het dubbele.
Ik ga ze zoiezo dit jaar weer kopen. Of weer meerdere keren. Had vorig jaar 8 stuks en deze cakes overtreffen menige cake die in de straat werdt afgestoken. Vooral met 6 tegelijk![]()

Zul je genoeg aandacht trekken als je dit 2 tegelijk voor de kroeg aansteekt?![]()
Ik wil niet dat dit dadelijk een domper is, dat de effecte te klein zijn en een burst van niks is... Ik ben nog niet 100% overtuigd namelijk
![]()

volgend jaar zitten ze er weer bij, ik kreeg hele leuke reacties nadat ik een zware jongens pot had afgestoken. effect was hier in de straat nog totaal onbekend
En nog wel in een ''normale'' straat dus je raad het al me oren deden piiiieepppp
Dat heb ik gedaan omdat iedereen zo langzaamaan de Zware Jongens wel kent. Dus ik wilde wat anders ermee doen. Ik heb dus drie cake genomen, één duo zware jongens en één Concerto Rosse van Wolff. Eerst ging de Concerto Rosso af, gevolgd door en stuk Zware Jongens A. Halverwege kwam er een versnelling in, zodat er echt even een lucht vol met teringherrie was! Vervolgen kwam direct Zware Jongens B, die ik ook versneld had in de tweede helft. Het hele project duurde misschien anderhalve minuut ofzo, maar het was echt een oorverdovend lawaai, met een mooie tempoversnelling erin! Drie cakes die achter elkaar afgaan.