Zwanger: geslacht bekend maken met vuurwerk

Heikamp

VWC lid
Hallo allemaal,

Het lijkt mij ontzettend leuk om dmv vuurwerk het aan onZe
Vrienden te laten zien of het een jongen of meisje is.

Ik ben dus op zoek naar blauw en roze vuurwerk. Ik kan hier in Nederland alleen niets
Vinden. In Amerika heb je zelfs bijv van die paketten die je kan kopen , gender reveal heten ze.
Zie bijv: overstockcentralfireworks.com/it-s-a-boy-all-blue-gender-reveal-fireworks.html

Wie kan mij helpen waar ik dit ook kan kopen?

Alvast bedankt!

Gr. Robert

Hey dit is wel grappig. Eigenlijk er nog nooit op die manier over nagedacht.
Je hebt in Nederland wel cakes met alleen maar een blauw effect.
Vip cake K van katan bijvoorbeeld.

Met roze weet ik het zo 1,2,3 niet..

Hopen dat het een jongetje wordt dus. Of je kiest voor een genderneutrale kleur, dat schijnt mode te zijn...

Ik heb contact gehad met zena.. daar hebben blue wall en red wall, die wilde ik gaan gebruiken voor onze gender reveal.. helaas komt de echo pas in week 2 dus redden we het helaas niet! Misschien kan je hier iets mee:)

Gefeliciteerd trouwens!!:bye:

Is de heavy legend 25 van rubro niet met roze? En de heroic strike van Zena met roze en paars?

Als je in de buurt van duitsland woont dan moet je de weco/bugano pink sterne vulkaan kopen en/of bij een echte vuurwerkwinkel violet gekleurd bengaals vuur. Als het toch een jongen word. Die vulkanen zijn er ook met blauwe sterren maar daarvoor geld ook dat je wel naar een vuurwerkwinkel moet voorbestellen. (bijvoorbeeld tosch)

Dat is wat mij even te binnen schiet.

Ik denk dat Bengaalse fakkels een goede optie zijn. Die kan je nu maar zeker ook in december bij veel winkels wel kopen (cat 1). Ik vind het een erg leuk idee en heb hier al vaker over gehoord. Zo moest ik meteen aan het volgende filmpje denken. Ik weet niet wat je budget is, maar dit ziet er wel heel gaaf uit. Nog een tip: zoek op youtube op gender reveal vuurwerk/fireworks dan kom je vanzelf meerdere films tegen. Zo kan je wat ideeën op doen.

Wauw, wat een reacties. Bedankt allemaal. Ik merk toch dat er hier in nl nog niet heel veel aandacht aan t wordt gegeven, terwijl ik wel denk dat hier best wel een markt voor is. Maargoed ik denk er nog even over na.

@pryrofan#1 Zo n show is we fantastisch alleen wilde niets meer dan 100-150 euro uitgeven :p

Ik heb contact gehad met zena.. daar hebben blue wall en red wall, die wilde ik gaan gebruiken voor onze gender reveal.. helaas komt de echo pas in week 2 dus redden we het helaas niet! Misschien kan je hier iets mee:)

Gefeliciteerd trouwens!!:bye:

Jij ook gefeliciteerd ! Kan je mij een linkje sturen waar kk dat kan bestellen. Dankje:)

Misschien is het leuk om voorafgaand aan de cake een fontein te kiezen.
Blauw en Rood, persoonlijk moest ik gelijk denken aan de Titanium Volcano van Skyline.
Je hebt dan gelijk beide kleuren in 1 verpakking, kwalitatief erg goed en zeer betaalbaar.

Vrouwen zijn denk ik ook wel te vergelijken met een krijsende fluitbak en mannen meer met een beukende knalcake, misschien ook een optie :D

Wel een leuk idee kerel, heel veel succes en ben benieuwd naar een filmpje.

Wij hebben hierover al erg veel vraag naar gehad in de winkel.
Er zou toch wel een importeur moeten zijn om dit hierheen te halen ?

Allereerst gefeliciteerd!
Ik meen dat ze dit vorig jaar bij de Vuurwerkbunker ook hebben geregeld voor iemand, ze kregen de envelop, vervolgens een cake voor ze ingetaped en de mensen zagen het dus pas met afsteken. Er is beeldmateriaal van, maar kan er niets over vinden helaas.

Alvast gefeliciteerd! Vorig jaar hebben we klant in de winkel gehad met het zelfde idee, deze mevrouw gaf ons haar echo welke ze zelf nog niet gezien had en wij hebben haar toen een 1,0" blue peony van Zena gegeven het was namelijk een jongetje! In het geval van een meisje stond de red and purple peony van zena klaar. Deze cakes hadden we helemaal in zwart folie gewikkeld zodat de naam van de cake niets zou verklappen.

Back
Bovenaan