Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
klopt geen kindervuurwerk, en je moet weten wat je doet.
verder niks aan het handje, gewoon mooi (prof) vuurwerk.
Niks aan het handje zegt hij dan, waar trek jij dan de grens van het handje!?
Je vergeet de komma!
Je zou er ook van kunnen maken: Zij vonden daar een 117 kg zware partij illegaal vuurwerk.
Geinig dat zoveel lezen wat ze willen lezen en niet wat er staat.![]()
Dat klopt inderdaad. Wanneer jij in overtreding bent zal alles in beslag genomen worden. Dan kijken ze niet naar consumentenvuurwerk of professioneel vuurwerk (1.3 of 1.1). Het is niet zo dat jij mag bepalen welk consumentenvuurwerk je wilt behouden ondanks dat je flink in overtreding bent met een doos vol met 1.1. Zelfs wanneer je in overtreding bent met meer dan 25KG consumentenvuurwerk tijdens de verkoopdagen word alles in beslag genomen, je hebt geen recht om vuurwerk te behouden tijdens een overtreding.
Ik snap trouwens niet dat jullie zo mild reageren hier. Er liggen aardig wat shells in zijn opslag, dat is geen kindervuurwerk. De gevaren daarvan zijn bekend lijkt mij.
Dat laatste was niet duidelijk in eerste instantie. Als je shells hebt liggen is de in beslagname terecht.
Het lijkt hier wel een cursus Nederlandse les. Volgens mij begint de kruidstress bij een aantal mensen toe te slaan haha
Kruitstress zal je bedoelen, over een cursus Nederlands gesproken.
Ik was al benieuwd welke clown hierop zou reageren!
Jij verdiend een sticker vandaag![]()
Ook al was het alleen legaal dan is een inbeslaname van alles volgens de wet terecht.
Dat weet ik, vandaar ook mijn reactie op de eerste pagina. Echter bedoel ik hier gevoelsmatig terecht. Ik vind de 25kg regeling namelijk krom en niet passen bij het huidige aanbod. Die regel stamt nog uit de tijd dat ieder potje omviel bij een zuchtje wind. Tegenwoordig is soms 85-90% van het gewicht karton en klei.
In de tijd dat ieder potje omviel bij een zuchtje wind mocht je zelfs maar 10 kilo vuurwerk bezitten.