Zuidhorn: 01-10-2011

ik kom zelf oorspronkelijk uit zuidhorn, maar deze shows zijn ooit echt heel wat geweest. Dus als je er een eind voor moet rijden dan zou ik het lekker laten.
MAargoed dat is mijn bescheiden mening;-)
greetzzz

ik kom zelf oorspronkelijk uit zuidhorn, maar deze shows zijn ooit echt heel wat geweest. Dus als je er een eind voor moet rijden dan zou ik het lekker laten.
MAargoed dat is mijn bescheiden mening;-)
greetzzz

Even een bump op een heel oud bericht :p

Ja daar heb je gelijk aan dit is gewoon een kermis showtje. 2 jaar geleden hadden ze de fluitbakken op de kop staan!! Nieuwe trend? :p

Maar zal er dit jaar gewoon weer proberen bij te zijn en te filmen! :)

Zat 1 Oktober - Aanvang: 22:00 Uur - Zuidhorn Holtplein
organisatie: paardensportvereniging Zuidhorn

Ik ga hier even heen om een nieuwe camera uit te proberen

De kermis was/ is op het terrein van cafe/restaurant het holt.
Ben vandaag nog in zuidhorn geweest. Dus denk dat het vuurwerk daar ook ontbrand zal worden.
Ernaast ligt ook een braakliggend terrein waar eerst een verzorgingstehuis stond.
Dus misschien daar? In een andere post zag ik holtplein staan. dat zou dan overeen komen.
Maar ik zie nu ook dat deze post al te laat is.
Sorry
greetzz

Was inderdaad op dat braakliggende terrein,

Weg was niet afgezet en op het laatst van de show kwam er nog een auto door het publiek, Daar zorgde voor wat opschudding.

Was een leuke kermis pompshow.

Golden salute voorbij zien komen, net als de big boys stone hard van Beko die erg goed in de smaak viel!!
En als laatste die bij mij in deze show het meeste eruit sprong was de Big Boys Heavy Duty de knalcake van Beko. Wat een geluid zit daar in, wat de broekspijpen deed klapperen.

Jammer dat er bomen voor de show stonden en dat de weg niet was afgezet. Volgend jaar maar weer op de oude locatie??

BTW: vuurwerkbieb.nl heb je niet gezien :P

Ik ben stiekem het sloopterein opgegaan en stond met mn rug tegen een klein gebouwtje aan, wat daar als enige nog stond. Zo kon ik mooi de vuurwerkshow recht van voren filmen. De camera stond alleen wel wat scheef, want er was geen rechte ondergrond te vinden hahaha.

Ik ben mn beelden nu al van camera naar mn computer aan het uploaden en zal proberen de beelden morgen online te krijgen. Jammer dat ik je niet even gezien heb Nitraat (Lars toch?)

Ik ben stiekem het sloopterein opgegaan en stond met mn rug tegen een klein gebouwtje aan, wat daar als enige nog stond. Zo kon ik mooi de vuurwerkshow recht van voren filmen. De camera stond alleen wel wat scheef, want er was geen rechte ondergrond te vinden hahaha.

Ik ben mn beelden nu al van camera naar mn computer aan het uploaden en zal proberen de beelden morgen online te krijgen. Jammer dat ik je niet even gezien heb Nitraat (Lars toch?)

Aha ja dat verklaard waarom ik je niet met een camera gespot heb!

Ben benieuwd naar je beelden.

Lars.

Ik moet het filmpje opnieuw uploaden, youtube accepteerde de muziek niet die ik eronder had gezet :) Laatste tijd steeds erger aan het worden met rechten. Vanavond zal de film online verschijnen, want ik ga zo naar Amstelveen en Zandvoort :)

Hopelijk mag de muziek die ik er nu onder heb gezet wel gebruikt worden ;) Anders kan ik weer opnieuw beginnen haha

Ik moet het filmpje opnieuw uploaden, youtube accepteerde de muziek niet die ik eronder had gezet :) Laatste tijd steeds erger aan het worden met rechten. Vanavond zal de film online verschijnen, want ik ga zo naar Amstelveen en Zandvoort :)

Hopelijk mag de muziek die ik er nu onder heb gezet wel gebruikt worden ;) Anders kan ik weer opnieuw beginnen haha

In opdracht van Rob plaats ik voor hem het filmpje van Zuidhorn:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geniet ervan!

Mooi werk Rob.

Groeten,

Mark

Mark, bedankt voor het posten, kon mooi ff zo; ik probeerde het via mijn iphone, maar lukte maar niet, vandaar dat ik Mark even gevraagd had zodat jullie niet langer op de beelden hoefden te wachten.

En de cam die ik getest heb (sony hdr-690ve) gaat terug. De panasonic vind ik beter qua kleuren. De sony is wel makkelijk met zo'n speciale vuurwerkstand.

Back
Bovenaan