Zou je met het lid boven je oud & nieuw vieren?

Beastmode

VWC lid
Zou je met de gebruiker van het bericht boven je, samen de jaarwisseling door willen brengen? En waarom wel of niet? Omdat hij/zij:
- Elk jaar een dikke collectie heeft.
- De vetste projecten maakt.
- Geweldige showtjes kan schieten.
- Niet met vuurwerk om kan gaan.
- Altijd een leuke afterparty geeft.
- Noem maar op.

Kom maar door. :handsup:

Toevallig afgelopen oud en nieuw wel gedaan toch?

+ het is beast, dus dat is altijd goed.

- hij komt niet helpen opruimen.

Jaaa die mag zeker komen! Dan heb je prachtige foto's van je vuurwerk :) en is natuurlijk een super chille gast voor een knallende avond. Neem je een color storm mee?

Überhaupt met een andere freak oud en nieuw vieren is gewoon leuk.
Ja koala vier het graag bij je. Je schiet mooie producten die ik graag zie. Ook ben je vaak in een winning mood...

Ow ja hoor, iedereen is met oud en nieuw welkom, zeker een freak van vwc.
Heb met oud en nieuw ook al enkele malen gevierd met forumleden en het was altijd gezellig.
Stefantvs komt hier al jaren en is echt mijn gabber geworden :)

Lastige... Met onze Torrr zou ik denk wel oud & nieuw vieren. Alleen wil ik hem dan wel nog iets beter leren kennen. Misschien tijdens een stedentripje of iets dergelijks. Naar bijvoorbeeld Belgrado, schijnt een mooie stad te zijn. :p

Lastige... Met onze Torrr zou ik denk wel oud & nieuw vieren. Alleen wil ik hem dan wel nog iets beter leren kennen. Misschien tijdens een stedentripje of iets dergelijks. Naar bijvoorbeeld Belgrado, schijnt een mooie stad te zijn. :p

Hehe gezellig hoor, gaan we daar na even door naar Split om de bloemetjes buiten te zetten.

Met Ruben lijkt me leuk, maar dan moeten we iemand hebben die voor ons de lontjes aansteekt, anders houden onze knieën het nooit vol :')

Dan kan ik er maar beter niet bij zijn, want dan hebben we allemaal kniebeschermers nodig...
What ever : welkom beide :wink:

Ik zou met jullie allemaal stuk voor stuk wel oud en nieuw vieren. Zou het geweldig vinden om oud en nieuw te vieren met iemand anders die net zo'n bult kocht als ikzelf, om dan van elkaars collectie te genieten. Helaas sta ik er ik mijn straat elk jaar alleen voor en koopt er verder niemand vuurwerk. Doet toch stiekem een beetje afbreuk aan mijn enthousiasme op oudjaarsdag omdat er niemand net zo naar toe leeft als ik:bonk:

Back
Bovenaan