Zorgen om activiteit van dit prachtige forum

Hoe dan ook, je zal users verliezen door de nieuw gestelde regels.
Of deze zullen in mindere mate aanwezig zijn.

Ik ben er het hele jaar door, alleen vanaf 1 september tot en met 1 februari ben ik er bijna dagelijks.
Daarbij post ik in de tussentijd niet veel, omdat het dan min of meer komkommertijd is....

Gelukkig is het seizoen weer los en kunnen we weer volop genieten van alles wat het forum en de leden elkaar bieden :D

welneej dit forum stijgt altijd met de maanden zeker vanaf November, helemaal in December.
Zelf kom ik altijd zo laat moggelijk terug, meestal November.

Ben een ekte freak en als ik nu terug kom naar dit forum, word ik helemaal gek van het wachten dus ik kom zo laat moggelijk terug zodat het wacthen op nieuw jaar minder lang is.

Dit jaar komt de kruitstress bij mij wat laat op gang. Vorig jaar zat ik al in de lente volop actief te zijn op vuurwerkcrew, maarja als de centen op zijn dan wordt het wat minder interessant he haha!

Tja wil wel en niet reageren(net als een konijn voor de koplampen zit ik ook op slot:p)maar dat gezegd hebbende wil ik toch een poging wagen. Kort gezegd zal vwc minder bezoek krijgen van de vuurwerk misbruiker door de nieuwe regels.de nieuwe regels creëren wat mij betreft wel een (mogelijk)veiligheidsrisico. Maar als geheel als vuurwerforum zal vwc niet doodbloeden aangezien vuurwerk gewoon leuk is en gewoon bij ons feest hoort. Ik vind wel dat gevoel heb ik gewoon niet aan de touwtjes trekt en dat er op de achtergrond door de Nederlandse en(door vwc gedoogde belgische vuurwerk branche)driftig aan/bijgestuurd word.ga het hier maar bij laten

ik zelf ben ook niet zo actief door het jaar heen. voor mij begint het allemaal pas op 1 september. vanaf deze datum zal het ook wel drukker worden hier op het forum. helemaal als de demo's zijn geweest.

Dit jaar komt de kruitstress bij mij wat laat op gang. Vorig jaar zat ik al in de lente volop actief te zijn op vuurwerkcrew, maarja als de centen op zijn dan wordt het wat minder interessant he haha!

Herken ik helemaal haha. Als het financieel minder wordt is het alleen maar frustrerend om je helemaal te gaan verlekkeren op alerlei fora's.

Ik moet zeggen dat de activiteit qua posts de laatste week weer aardig omhoog is geschoten! Komt denk ik door de nieuwe producten 2015 die weer langzaam binnendruppelen en de start van het vuurwerkseizoen die vanaf 1 sept weer op gang komt!

Ik ben niet het hele jaar met vuurwerk bezig maar als het eenmaal September is komt dat vanzelf weer opborrelen. September,Oktober,November en zeker December zijn voor mij de leukste 4 maanden, tot aan de dag der dagen.In deze periode ben ik ook meer op VWC te vinden dan de rest van het jaar.:wink:

Ik kan de chat niet meer zien,om een of andere mysterieuse reden. Anders was ik er zeker vaker geweest. Nu is het een beetje afwachten op nieuws,waar ik dan wel of niet op reageer. Maar eens vuurwerkcrew,altijd vuurwerkcrew! :D

Je kunt geen chat meer zien? Heb je een bepaalde blocker aanstaan in je browser?
Probeer het anders eens met een andere browser en laat even (per pm) weten of je er altijd last van hebt.

Ik zou best wel actief willen zijn, het hele jaar door, op een vuurwerkforum. Maar ik doe dit niet uit zelfbescherming. Zodra het 2 januari is moet alles rondom vuurwerk uit mijn hoofd zijn, anders slaat er een depressie toe van dusdanige grote dat ik niet meer kan functioneren. Dus daarom ben ik er pas weer september, wetende dat ik tenminste al wat vuurwerk heb kunnen zien (Scheveningen o.a.), dat winkels online komen (dus ik weer uren kan kijken en rekenen, hou van rekenen) en dat de forums met nieuwe dingen komen x weer actief worden. Het is niet specifiek dat ik geen freak (vind de titel die hard niet passen) ben, maar meer omdat ik weet dat t zo diep zit, dat ik wel moet stoppen. 365 dagen gezeik over vuurwerk van al die negatievelingen tegen je kop kan ik me sowieso niet tegen weren. Daarbij vind ik t niet echt stiller, ja niemand reageert meer zoals vroeger, maar eens ben je klaar en is er gewoon niks meer te zeggen, maar dat betekend niet dat de activiteit weg is.

Back
Bovenaan