Zoetermeer 29-10-2010

dr komt toch geen hond op die kermis, en het vuurwerk word meestal ook voor 3 kippen en 2 konijnen geschoten anyway thuis wedstrijdje dus aanwezig :)

torrr ga jij nog zaterdag?

Zeker weten Jappy, en inderdaad vorig jaar stonden Stefan, Karel, Richard en ik daar te kijken en met ons misschien nog 15 mensen te kijken. Wel jammer want het was toen een goede show. We spreken elkaar wel Jappy :)

ik denk idd dat het zaterdag de 30ste oktober is. Ik ben er al eerder over gebeld maar blijkbaar is het nog steeds onduidelijk. Ook bij ons ik zorg dat je morgen even een mailtje krijgt als ik het op kantoor heb kunnen checken.

morgen weet ik het zeker laat wel weten.

ik denk idd dat het zaterdag de 30ste oktober is. Ik ben er al eerder over gebeld maar blijkbaar is het nog steeds onduidelijk. Ook bij ons ik zorg dat je morgen even een mailtje krijgt als ik het op kantoor heb kunnen checken.

morgen weet ik het zeker laat wel weten.

Wagenvoort heeft mij gemaild met de 30e als datum, dus zullen ze toch de 30e daar aan komen met hun spullen neem ik aan :angel:

lijkt mij ook maar er hangen ook flyers en poster met vuurwerk de 29ste (lekker goed geregelt Zoetermeer)

Mensen vuurwerrk is vanavond om 22:00

Beste rick,
Zojuist de dhr. Wagenvoort gesproken.
Alles is geregeld zodat het toch vanavond kan. Vuurwerk dus vanavond om 22:00 uur.

nou begin ik maar met kleine reactie
was leuk showtje om te zien toog wel leuk spul voor consu show nog best leuk tempotje kortom nog best kunne genieten

Zaten zeker leuke dingen tussen in deze show en het was ook zeker gezellig om daar een paar leden van VWC te ontmoeten zoals het figuur knoerdo en z'n broer jappy :D. dan natuurlijk Stefan en voor de eerste keer kennis gemaakt maet Rickster, nice to meet you mister :). Volgende week met z'n allen naar leidschendam ?

Was een leuke avond met behoorlijk veel freaks erbij volgensmij.

Torr
Jappy-b
Knoerdo
Rickster
en volgens mij stonden er zoiezo nog wel wat mensen daarzo, qua publiek was het zoiezo drukker dan een aantal maanden geleden, zelf heb ik niet echt veel van de show mee gekregen aangezien ik bezig was met me camera, wat weer eens niet goed wou lukken :@ maarjah volgende keer beter.
Na de show nog ff gaan bowlen en darten :p gezellig hoor !

1.gif

2.gif

3.gif

2.jpg

Laatst bewerkt:
Mensen vuurwerrk is vanavond om 22:00

Beste rick,
Zojuist de dhr. Wagenvoort gesproken.
Alles is geregeld zodat het toch vanavond kan. Vuurwerk dus vanavond om 22:00 uur.

30,29,30,29 oktober.... Gelukkig las ik de definitieve datum gisteravond nog net op tijd 5 over half 10, bedankt voor het melden! 21.55 uur aanwezig en leuk showtje gezien van minuut of tien, best de moeite waard.

leuk om te zien dat er toch nog wat mensen hier uit de ( regio ) actief zijn op het forum. :-)
Miss een meeting ooit een keertje ?

Vond het een hele mooie show, was toch verbaast over die vette marja's. Had op forum wel gelezen over die mine, maar dat het zo groot was! :O

Back
Bovenaan