Zoetermeer 29-10-2010

nooit geweten dat mijn collega ook lid is van vwc maar dat ff terzijde. het was een zeer geslaagde avond. eerst een leuke show gezien en daarna nog onder het genot van een biertje lekker een potje bowlen en darten. weer eens wat anders dan de mc of burger king!

sdo0sj.jpg

2q1z7dl.jpg

Ik dacht dat je veel meer foto's had geschoten Jappy, of komen die later nog on line ?

Hieronder een filmpje van deze show met dank aan Rickster :wink:, hij heeft van deze show een apart topic aangemaakt, dus plaats ik het filmpje hier ook.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ik had er wel meer ja, niet allemaal internet waardig maar kwam er achter dat ik 4x dezelfde foto had geupload, de rest komt nog wel

Toppie nog voor het plaatsten jappy, ik dacht dat ze niet meer kwamen, maar ze zijn er toch en nog best goed gelukt :)

nooit geweten dat mijn collega ook lid is van vwc maar dat ff terzijde. het was een zeer geslaagde avond. eerst een leuke show gezien en daarna nog onder het genot van een biertje lekker een potje bowlen en darten. weer eens wat anders dan de mc of burger king!
En wie is jouw collega dan ?
Ene wat is er mis met de mac of BK :p

Laterzz

Rickster en dr is niets mis met mc en burger king maar een beetje afwisseling kan geen kwaad toch? :p

Back
Bovenaan