vuurwerk-banaan
VWC lid
Ik roep het voor de derde keer, er is onderscheid in illegaal vuurwerk. Ga dus niet alles over een kam scheren.
Als ik een 75grams pijl afsteek om 00:05 in mijn gelaste vuurpijlenstandaard dan is er niemand die er overlast van heeft.
Als ik een Messier afsteek om 17:05 die ik in Augustus gekocht heb is de enige die er overlast van heeft de regering want die hebben er geen btw over gevangen, de Nederlandse winkel verliest ook omzet maar aan hun de taak om aan de behoefte van de consument te voldoen.
Maar als ik een Delova Rana afsteek binnen de tijden in de wijk, dan veroorzaak ik wel overlast. Waarom? Omdat de klap ongelofelijk hard is.
Allemaal is het illegaal, maar je moet wel goed nadenken waarom het illegaal is en in hoeverre het voor overlast kan zorgen.
je hebt eigenlijk wel gelijk, maar toch ben ik het er niet mee eens... die vuurpijltjes / blokjes uit belgie zijn gewoon te vergelijken met NL stuff.
en tjaa... overlast... blijf vinden dat het nergens op slaat, 1 keer per jaar dat er de hele dag harde knallen te horen zijn... maar ik zie/hoor hier het hele jaar door overlast, en wat word daar aangedaan? juist ja, helemaal niks...
dus ik ''vind'' dat die mensen gewoon ff pech hebben, als er zogenaamd ''overlast'' is