Ziek zijn met oud en nieuw

Ben altijd "ziek" van de zenuwen!!! Nog nooit ziek geweest op 31 december!!! Heb er weer vreselijk veel zin in!!! Kan niet langer meer wachten!!! Morgen naar Duitsland en daarna in Nederland vuurwerk halen!!!

Ik werd iets meer dan een week geleden erg verkouden, erg vervelend, maar kwam gelukkig niet zo slecht uit. Ik was wel even bang dat mijn oren nog lang dicht zouden zitten, maar die zijn gelukkig twee dagen geleden weer open gegaan. Ik ben dus waarschijnlijk gewoon helemaal topfit op de 31ste. Gelukkig maar.

Vanmiddag was het raak op me werk.
Ik was naar de wc geweest en kreeg daarna een gevoel in me maag, alsof er een blok beton in me maag zat en het er uit wou.
Ik ben op me werk goed over me nek gegaan en tot overmaat van ramp, heb ik ook last van diarree.
Niet erg fijn dus, maar ik heb nu een x aantal uur geslapen en nu gaat het wel weer.

Hoe ik er aan ben gekomen, via me zwager, zus, me neefjes of me nichtje.
Geloof dat 1 dag heel heftig is een dat het daarna weer beter gaat.
Ben wel blij dat ik dit 28-12 heb en niet 31-12.

Gezond eten en leven, dan word je niet ziek. Maar als ik ziek zou zijn, zou ik vrijwel niet overdag gaan lopen knallen enzo. Ik zou enkel om 00u. even, dik aangekleed, maar buiten gaan om 't sierspul te stoken. Je moet wel doodziek wezen, kun je dat niet doen. Wel kans dat het je weinig interesseert omdat je je zo volslagen beroerd voelt...alles minder dan dat hoef je niet 'ziek' te noemen :)

Nou volgens mij wordt iedereen wel eens ziek hoor. Hoe gezond je ook leeft.
Ik heb mijn griep twee weken geleden al gehad, dus ik ga er van uit dat ik gezond en wel kan stoken :)
Hoop dat dat voor de rest van de freaks ook mag gelden!

Lig sinds gisteren samen met mijn vriendin in bed.:p

Allebei aan de dunne en overgeven. Ga er vanuit de 31ste weer beter te zijn maar ben wel een beetje nerveus.

ben op dit moment niet zo goed.
wel heb ik 1x gehad dat ik op de avond voor de 31e goed zat te zweten en voelde me helemaal niet goed.
gelukig met een goede kruitlucht gaat het overr

ach met wiet kan je alles gwn nog normaal doen hoor alleen je hebt een lekkerder gevoel en je lacht net iets harder het is niet zo dat ik hem dan helemaal vol zou gooien ofzo hoorxD

Ik ben zelf nog nooit ziek geweest met O&N, alleen ben meestal wel even misselijk omdat het gewoon "de" dag is :D

Mijn pa heeft sinds vandaag last van een ontsteking aan zijn wang (En niet een kleintje ook) hij kan amper praten wat best sneu is :(, hopelijk is het met O&N over. Anders is het ook niet zo'n fun.

Nou ik begin steeds meer in de schijt te raken etc en de vriend van me moeder is niet lekker hoop niet dat ik het ook krijg! want anders steek ik me vw wel ene andere keer af

Elke ziekte gaat bij mij spontaan over als ik die kruitlucht weer ruik. :angel:

Nee, even serieus, al was ik tot m'n nek toe verlamt, ik moet en zal buiten alles op gaan stoken! :D
Dan mag het eens een keer, dan wil ik vuurwerk afsteken ook!

Als ik héél ziek ben zou ik eventueel mijn vuurwerk sparen voor volgend jaar en dan op die tijd nog bijkopen,:D
Het is dan wel voor mij zéééér moeilijk zijn om het hele jaar door er vanaf teblijven :sad:

Anders genoeg pijnstillers nemen om de avoond goed door te komen.

rol mij maar naar buiten in een rolstoel en kleedje :D
ik moet en zal stoken op de 31e vanaf 10:00

wel vervelend voor de echte freaks en je bent snip verkouden koortsachtig en koud

ben nu al weer een beetje beter maar had gisteren 40 graden koorts en geloof dat je dan echt niet naar buiten gaat.
ik voelde me eigen gewoon zo beroerd dat ik niet eens kon slapen

Word vandaag wakker met pijn in me strot. Hopelijk blijft het daarbij, maar heb elk jaar wel wat een dag voor oud en nieuw omdat ik dan juist niet ziek wil worden. Dan concentreer je je misschien teveel er op en krijg je wel wat :p

Back
Bovenaan