Zensation [Uitloop]

Artikelnummer: 766
Artikelnaam: Zensation
Bruto Gewicht: 3.500 gr.
Netto Kruitgewicht: 150 gr.
Aantal Schoten: 10 Schots
Effectomschrijving: er zijn 4 verschillende Zensations, Brocade- golden brocade, Si-Fu- crackling, Purple&Green- paarse en groene peony's, Multicolour- multicolour peony's. de 10schoten van deze cake worden in één keer omhoog geschoten in een waaiervorm
Tijdsduur: +- 3 sec.
Stijghoogte: +- 20 m.
Richtprijs: 24.95
Verpakkingseenheid: 4/1
Film:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind deze echt super leuk, alleen ik vind hem gewoonweg te duur voor een effect dat zo kort duurt :sad:

Bedankt voor de aandacht voor de Zensation.
De Zensation is dus in 4 uitvoeringen verschenen.
Ben benieuwd of er mensen zijn die ervaringen hebben met deze pot.
Ik heb hem vorig jaar niet gekocht. Had de demo op film toen gezien.
Was er erg enthousiast over.
Maar omdat er zoveel mooi vuurwerk in omloop is moet je toch kiezen.
De Zensation staat wel op mijn lijst voor dit jaar.
Weet alleen niet goed welke van de 4 het mooist zijn.
Heeft iemand ervaringen?

:cool: :cool:

moontan zei:
Bedankt voor de aandacht voor de Zensation.
De Zensation is dus in 4 uitvoeringen verschenen.
Ben benieuwd of er mensen zijn die ervaringen hebben met deze pot.
Ik heb hem vorig jaar niet gekocht. Had de demo op film toen gezien.
Was er erg enthousiast over.
Maar omdat er zoveel mooi vuurwerk in omloop is moet je toch kiezen.
De Zensation staat wel op mijn lijst voor dit jaar.
Weet alleen niet goed welke van de 4 het mooist zijn.
Heeft iemand ervaringen?

Ik heb de Brocade gehad en ik vond hem super !
De hele lucht was in 1 keer vol met 10 schoten tegelijk.
Over de prijs ?? Tja, vuurwerk is gewoon een dure hobby en daar moet je wat voor over hebben. :wink:

Ik heb die van de foto meegemaakt, helaas niet gefilmd. Het is 1 schot inderdaad, als je even omkijkt heb je het spektakel gemist, maar als je hem ziet sta je verbaasd. Echt een prachtig effect, flink breed en iedereen geniet ervan.

Echt een aanrader deze, helaas zijn de kosten zo hoog dat ik hem nooit zal kopen. Wanneer deze dingen max. 10,- gaan kosten dan zal ik erover denken, maar 25,- voor 1 schot is gewoon te duur. Zoals ik al zei; 1 keer omkijken en je mist het volledig.

vuurwerkfreakz_ zei:
Ik heb de Brocade gehad en ik vond hem super !
De hele lucht was in 1 keer vol met 10 schoten tegelijk.
Over de prijs ?? Tja, vuurwerk is gewoon een dure hobby en daar moet je wat voor over hebben. :wink:

Vuurwerkfreakz: ik zie dat jij van andere potten een filmpje gemaakt hebt, waarvoor dank. Maar heb jij de Zensation gefilmd?

Laatst bewerkt:
Nu de 500grams regel de Nederlandse Wet is binnengedrongen, dan kunnen ze hem 3/4 keer zo zwaar maken. (dus 4x 10 schoten tegelijk) en dan kunnen ze alle 4 deze verschillende cake's erin verwerken zodat ze 1 mooie zware cake krijgen! Met verschillende effecten :cool: :cool:

En dan hoop ik ook nog eens dat de prijs 25euries blijft!! en dus niet ook 4x zo duur (want daar zou ik niet van staan te kijken dat ze daar rustig 100 euro voor vragen)

Daar moeten ze zeker over na gaan denken want dat wordt dan echt een toppertje!!
Alleen 4x tien zou ik niet willen liever dat ie max gevuld blijft dus liever 3x10 schoten!
En de als de prijs dan 50 euri's wordt kan ik me er zeker nog wel wat bij voorstellen eigenlijk....
:bye:

Dus je krijgt er 4 Voor 24,95 want het is me niet helemaal duidelijk ?????

haha jejestilo was het maar zo feest joh,zoals gerwin aangeeft is het helaas de prijs perstuk.... een leuk product...maar erg snel weg dat is erg zonde voor een prijs van 25 euro...

Nog een filmpje, vanaf heel (te) dichtbij:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Achtereenvolgens zie je de Zensation Brocade, de Zensation Si-Fu, de Zensation Multicolour en de Zensation Purple & Green.
Schitterend, maar veel te duur.

ik heb deze ook gehad 2x zelfs de eerste wou ik afsteken en toen ontplofte de hele cake maar de tweede had ik daarna nog afgestoken maar dan wel heel voorzichtig
hij is leuk maar echt veelste duur

Een erg leuk en interessant concept, maar niet voor deze prijs. Als doorsnee consument zou ik mij ook wel een klein beetje opgelicht voelen, als ik dat ding afsteek en *boem boem boem* alles binnen 3 seconden weg. Mocht er nog zoiets op de markt komen voor een schappelijke prijs kun je het zeker overwegen!:D

Back
Bovenaan