Zena Ultimate Box [Box] [Uitloop 2023]

Zena pakt altijd wel mooi uit in het echt. Compound is toch dat alles al helemaal gefixed is, 1 lont en gaan?

ja klopt eigenlijk gewoon een mooi woord voor doorgelont haha, maar zoals een paar reacties hier boven is deze 3x los gecompound dus 3x 4cakes en daar moet je zelf iets aan doen, maar wat weet ik niet. We gaan het zien, ik ga hem sws bestellen haha

Gisteren gezien op de demo van Intratuin Voorschoten! Hij maakte wel indruk op mij! Boeketgrootte was echt prima! Burst was goed! Opbouw was goed! Alleen die (verplichte) tussenpauzes doet zo'n geweldige box teniet! Alsof je naar individuele cakes zit te kijken die achter elkaar zijn geplakt! Mits goed doorlopend heb je echt een top box! Als ik eerder had geweten dat er geen recente demo film van was, dan had ik ehm gefilmd! Helaas niet gedaan!

Deze gehad gisteravond, was een mooie box prima burst, al zou hem niet gauw een 2e keer nemen de tempo was iets te laag vind ik. De buurt vond het wel prachtig :)

ik vond het een goeie box zeker het geld waard, alleen een minpuntje is de manier van doorlonten door de fabriek, er zit te veel vertraging tussen waardoor er misschien gevaarlijke situaties kunnen ontstaan. maar deze komt er volgend jaar weer :)

Adviesprijs 2018: EUR 299,95
Aanbiedingsprijs/Voorverkoopprijs 2018: EUR 269,50

Bron: ZENA NL zelf

Hoi, iemand bekend met het gewicht van deze box?, bij voorbaat dank.
Staat op mijn wishlist voor dit jaar.

Hoi, iemand bekend met het gewicht van deze box?, bij voorbaat dank.
Staat op mijn wishlist voor dit jaar.

Fabrikant Zena
Vuurwerkcategorie 2
UN-code 0336
Gevarenklasse 1.4G
Bruto gewicht (kg.) 27.5
NEM / Netto kruitgewicht (gr.) 4480
Aantal shots 300
Max. stijghoogte in meters 25-30
Max. Brandduur (sec.) 111
Max. kaliber (mm) 25
Lengte (cm) 96.0
Breedte (cm) 32.0
Hoogte (cm) 15.5

Deze box is toch wel erg goed hoor! Schiet lekker door en de burst was echt goed. Ik stond er van te kijken. Ik wilde deze box bijna voor 00:00 schieten, omdat ik bang was dat hij slapjes zou zijn. Gelukkig presteerde hij erg goed!

Heb hem zelf wel erg strak weten door te lonten dus weet niet wat hij doet als je hem zo aansteekt als compound. Verwerkt in mijn project, zie hier de film (op 04:06):

Ziet er prima uit inderdaad, veel schoten, variatie en een heerlijk tempo. Dat tempo maakt hem echter ook wel zo snel dat je je af kunt vragen of het niet teveel geld is voor de gemiddelde consument, die hoopt er wellicht toch eerder 3 minuten van te genieten.
Ik zou hem wel in de straat willen zien in ieder geval, mooi gas erop met die bak!

Back
Bovenaan