Zena Trophy 2020 - 19 september - Kalkar (Duitsland)

Bekijk bijlage 53054

Deze keer bieden ze maar 1 arrangement aan. Alleen 1 nacht. Heb dus maar een gewoon weekend arrangement geboekt. Zit op die ene nacht ook geen korting verder en wil toch graag al een dag ervoor aanwezig zijn voor de sfeer. Vorig jaar was het op een geven moment vol geboekt en het lijkt ieder jaar drukker te worden. Just saying....
Staat er gewoon op hoor, die 2 nachten.
zena.PNG

Vreemd, ik kan hem echt niet vinden. Heb je de link? Nou heb ik gewoon een weekend arrangement geboekt, maar even benieuwd waar die staat. Ook de 1 nacht is niet heel makkelijk te vinden trouwens. Via de link op de zena throphy site maar voor de rest....

Zie hieronder, in het menu "Arrangementen"
zena1.PNG

Net ook geboekt Wunderland. :handsup: Het hoofd hotel en Rosalie ertegenover zaten al vol.:bonk:
Gaat denk weer drukker dan vorig jaar worden.

Borgstelling geldt alleen volgensmij als je met een groep van meer dan 5 heren/personen onder 25 komt, maar als je het zeker wilt weten moet je ff op de site van Wunderland kijken daar staat het denk ik wel

Vorige jaar helaas naast dit arrangement gegrepen,

Nu met een groepje van 3 man geboekt! :) Iemand ervaring met de aparte borgstelling die wordt omschreven op de website?

Heerlijk vanaf het trophy terrein zo het hotel in

Borgstelling geldt alleen volgensmij als je met een groep van meer dan 5 heren/personen onder 25 komt, maar als je het zeker wilt weten moet je ff op de site van Wunderland kijken daar staat het denk ik wel

Ik ga weer op de camping en daarvoor roadtrippen met de trein en taxi etc. Hardwtikke gezellig man, spreek je nog is iemand die je niet kent.
Vorig jaar stonden alle auto's in de file en ik liep er zo langs :)

Kan iemand het telefoonnummer van Ricardo Caballer aan Glenn geven... Ik begreep dat er ergens nog een 2e hands verticaal ligt weg te stoffen:D

Zo hoop ik dat er dit jaar gewoon 100 euro entree word gerekend en alles binnen all inclusief is.

Of, dat er een all inclusief gedeelte komt waar je lskker kan chillen buiten de drukte.

Ik ga weer op de camping en daarvoor roadtrippen met de trein en taxi etc. Hardwtikke gezellig man, spreek je nog is iemand die je niet kent.
Vorig jaar stonden alle auto's in de file en ik liep er zo langs :)
Ja, camping was top. Stond daar ook, heerlijk op het fietsje heen en weer, lekker pilsje kunnen drinken, top.

Same here. Altijd leuk om langs de file te crossen. Als Sirens de entree €100 maakt kunnen we op het terrein zelfs nog rondcrossen!

Ben benieuwd of Zena gaat discountshoppen in Valencia nu met al die overgebleven mascetas.

Laatst bewerkt:
kan het misschien niet zo zijn dat de trophy ook afgelast gaat worden?
tis nog ver weg dat weet ik maar als dat pokkevirus hardnekkig is zou dat zo maar kunnen toch.
er komen niet 100 mensen op af maar zo n 15.000.

Valt niks over te zeggen, eerst de zomer afwachten. Kans is groot dat de piek in juni ongeveer geweest is, en dan is september nóg ver weg. Zoals de verwachtingen nu zijn, gaat het leven dan al een tijdje weer z'n normale gangetje.

Dit jaar ben ik niet van de partij. De wachtrijen bij de eetgelegenheden etc en het wegrijden van het parkeerterrein zijn funest voor mijn gemoedstoestand.

Dit jaar ben ik niet van de partij. De wachtrijen bij de eetgelegenheden etc en het wegrijden van het parkeerterrein zijn funest voor mijn gemoedstoestand.

Wachtrijen waren mijns inziens totaal niet lang afgelopen editie. Heb niet langer dan 5minuten hoeven wachten meen ik..dus dat kan ik niet helemaal begrijpen. Over het parkeerterrein kan ik niet oordelen, wij waren met 5minuten weg. Maar ik hoorde dat dat bij sommige inderdaad goed lang duurde. Wij hebben een kwartiertje/20min gewacht tot iedereen van het terrein af was en zijn toen rustig naar de auto gelopen. werkte goed.

Je eigen eten meenemen en wat langer blijven kletsen na afloop en beide problemen zijn opgelost :wink:

Ik voel je frustratie maar ik zie t maar zo; uniek vuurwerk festival wat GRATIS is. Vroeg aankomen (15uur) en alle eetgelegenheden max 1 minuutje wachten, vroeg aankomen betekend ook bij het wegrijden vooraan staan. Ik neem de drukte maar voor lief :cool:

Back
Bovenaan