Zena Trophy 2020 - 19 september - Kalkar (Duitsland)

Wat keek ik hier naar uit! Had ook onze eerste keer geweest. Hopelijk een herkansing dit jaar. Al zie ik het somber in wat grotere evenementen betreft.

Help het hopen, zou wel ontzettend gaaf zijn als dit weer mogelijk zou zijn. Persoonlijk ben ik er bang voor, zie evenementen met 1000den niet dit jaar al terug komen, maar ik hoop van harte dat ik er helemaal naast zit.

Dat lijkt me inderdaad zo goed als onmogelijk dit jaar, ik denk dat we al blij mogen zijn als er kleinschalige demo's of showtjes zijn eind van het jaar. Alles tot de zomer is natuurlijk sowieso verloren zaak en ik verwacht dat het na de zomer heel langzaam weer gaat opstarten.. maar dan ook echt heel langzaam. Ik vermoed dat we dit soort evenementen op z'n vroegst in 2022 weer kunnen meemaken.

Wat hoop ik toch dat het wel door kan gaan. Heb het enorm gemist vorig jaar.

Ergens in de wandelgangen heb ik gehoord dat de Trophy dit jaar niet plaatst gaat vinden omdat 1.Duitsland moeilijk doet met vergunningen en 2.het een niet al te best jaar is geweest voor Zena.

Dat laatste dacht ik ook al aan. Ik denk dat er te veel weinig inkomsten zijn geweest afgelopen jaar om zoiets mogelijk te maken.

Ik ben bereid 100 euro entree te betalen alles all inclusief.

Zena here we go, uiteindelijk gaan echte liefhebbers wel overstag. De mensen die alle eten en drinken meesmokkelen mis je niet.

Ik ben bereid 100 euro entree te betalen alles all inclusief.

Zena here we go, uiteindelijk gaan echte liefhebbers wel overstag. De mensen die alle eten en drinken meesmokkelen mis je niet.

Same hoor, of een wat lagere entree prijs en wel wat betalen voor hapje drankje, lijkt mij geen probleem!

Ja zal er ook bij zijn! Liefste weer vip. Een toegangsprijs zou ik ook snappen.

Toegangsprijs zal de kosten kunnen drukken maar het gaat denk ik grotendeels ook door de coronamaatregelen.. Iemand uit de zorg die ik ken kan zichzelf pas halverwege de zomer vaccineren... Duurt allemaal nog wel een tijdje

Dat lijkt me inderdaad zo goed als onmogelijk dit jaar, ik denk dat we al blij mogen zijn als er kleinschalige demo's of showtjes zijn eind van het jaar. Alles tot de zomer is natuurlijk sowieso verloren zaak en ik verwacht dat het na de zomer heel langzaam weer gaat opstarten.. maar dan ook echt heel langzaam. Ik vermoed dat we dit soort evenementen op z'n vroegst in 2022 weer kunnen meemaken.

totaal mee eens en ik niet alleen gezien de omstandigheden verwacht ik dit jaar nog geen grote evenementen van deze grote en natuurlijk ook gezien wat corona / vuurwerk verbod voor impact heeft gehad bij zena . het zou heel mooi zijn maar ik zie het niet gebeuren net als fallas erg jammer

Toegangsprijs zal de kosten kunnen drukken maar het gaat denk ik grotendeels ook door de coronamaatregelen.. Iemand uit de zorg die ik ken kan zichzelf pas halverwege de zomer vaccineren... Duurt allemaal nog wel een tijdje
Ja mee eens, zou het graag zien gebeuren maar zie het somber in.

2022 Is een mooi rond getal. Laten we daar maar op inzetten :D
En dan kunnen we hopelijk ook weer naar Fallas :handsup:

Hoe heilig is eind september eigenlijk? Ik snap het argument 'minder inkomsten 2020 en dus minder te besteden', maar een Trophy halverwege december zie ik ook best zitten. Kan men het nog even 3 maanden langer aankijken.

Denk dat het ook met de temperatuur heeft te maken. Anderzijds een kerstmarkt is ook in december en dat is ook grotendeels buiten.

Denk dat het ook met de temperatuur heeft te maken. Anderzijds een kerstmarkt is ook in december en dat is ook grotendeels buiten.

Verkoopt de merchandising wellicht een stuk beter. Harder, better, faster mutsen, sjaals en thermo-ondergoed is niet aan te slepen dan. :rolleyes:

Verkoopt de merchandising wellicht een stuk beter. Harder, better, faster mutsen, sjaals en thermo-ondergoed is niet aan te slepen dan. :rolleyes:

Had in bullingen ook niet misstaan. Was overigens wel knus rond die Zweedse fakkels

Back
Bovenaan