Janniekske
VWC lid
Wat keek ik hier naar uit! Had ook onze eerste keer geweest. Hopelijk een herkansing dit jaar. Al zie ik het somber in wat grotere evenementen betreft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben bereid 100 euro entree te betalen alles all inclusief.
Zena here we go, uiteindelijk gaan echte liefhebbers wel overstag. De mensen die alle eten en drinken meesmokkelen mis je niet.
Ja zal er ook bij zijn! Liefste weer vip. Een toegangsprijs zou ik ook snappen.
Dat lijkt me inderdaad zo goed als onmogelijk dit jaar, ik denk dat we al blij mogen zijn als er kleinschalige demo's of showtjes zijn eind van het jaar. Alles tot de zomer is natuurlijk sowieso verloren zaak en ik verwacht dat het na de zomer heel langzaam weer gaat opstarten.. maar dan ook echt heel langzaam. Ik vermoed dat we dit soort evenementen op z'n vroegst in 2022 weer kunnen meemaken.
Ja mee eens, zou het graag zien gebeuren maar zie het somber in.Toegangsprijs zal de kosten kunnen drukken maar het gaat denk ik grotendeels ook door de coronamaatregelen.. Iemand uit de zorg die ik ken kan zichzelf pas halverwege de zomer vaccineren... Duurt allemaal nog wel een tijdje
Denk dat het ook met de temperatuur heeft te maken. Anderzijds een kerstmarkt is ook in december en dat is ook grotendeels buiten.
Verkoopt de merchandising wellicht een stuk beter. Harder, better, faster mutsen, sjaals en thermo-ondergoed is niet aan te slepen dan.![]()
Had in bullingen ook niet misstaan. Was overigens wel knus rond die Zweedse fakkels