Tempest

Pfoe nog steeds niet best, eigenlijk Evo onwaardig. Ben toch wel benieuwd wat hier is misgegaan tijdens de productie en het testen

Ik vond hem op de demo van Plaggenmarsch net als op de importeursdemo erg tegenvallen. De enorme boeketten van het China filmpje waren ook hier ver te zoeken. Erg jammer want hij stond bovenaan mijn lijstje om nog voor dit jaar aan te schaffen.

Waarom een sample schieten? Deze is al weken lang binnen.

Dat niet alleen dat sample verhaal is al vanaf september zo, maar inmiddels weten ze dan toch dat die slecht is. Waarom dan toch schieten?

Ik verwacht helaas geen wonderen meer, ev0 blijft erbij dat de 1e video de daadwerkelijke productie is. Ik moet het eerst nog zien

Ach ja, de andere bakken van Evo waren top hoor.
De Skyline on Fire, bizar harde burst soms ... :applause:

Dhalia sterren waren prachtig en fel, de rest is genoeg over gepraat. Toch mijn filmpje van Plaggenmarsch 2019

Laatst bewerkt:
Kak. Het probleem bij op tijd bestellen. Soms haal je iets in huis waarop je een enorme miskoop doet.

Ja de kleuren zijn fel maar voor de rest viel het gisteren zwaar tegen..nog maar even contact zoeken bij plaggenmarsch en kijken of ik deze nog kan wisselen voor iets anders!!!

Update:
Geregeld. Plaggenmarsch wisselt hem voor de hamlet met een kleine bijbetaling.

Laatst bewerkt:
Net gefilmd in Hardenberg bij Plaggemarsch.
Er is genoeg over gezegd en de beelden spreken voor zich denk ik.

Oei, wat een slechte bak zeg. Damn, wat kan ik hier nog meer over vertellen. Deze serie werd al gehypet voordat er überhaupt productiefilmpjes waren. Als dit ook geldt voor de rest dan heb ik medelijden met iedereen die er iets van heeft gekocht. Ben ik blij met mijn Strong Celebrations en WTF 2.0 voor nog geen 100 euro samen.

heel dat verhaal over sample of geen sample erger ik mezelf mateloos aan. nu snap ik dat dit blijkbaar standaard is, maar is een demo juist niet bedoeld om klanten precies te laten zien wat ze kunnen verwachten?

Ik vind het merendeel van de filmpjes die de producenten(niet alleen evo dus) gebruiken voor de marketing eigenlijk gewoon pure oplichting aangezien het bijna altijd compleet anders (veel indrukwekkender) is dan het in de praktijk is.

als klant baseer je adhv dit soort filmpjes of het de moeite van het kopen waard is, althans dat doen veel mensen.

maar oke, ik snap dat evo dit ook liever anders had gezien, maar communiceer dan gewoon duidelijk dat het product beneden verwachting presteerd en pas evt de prijs aan.

Nu word dit product gehyped voor een flinke prijs en hoor je vervolgens niets meer van evo. daarnaast staat op geen enkele vuurwerksite dat deze compound beneden verwachting presteerd terwijl dus iedereen die het verkoopt dit dus wel weet...indirect naai je zo dus je klanten...of hoe je het ook wilt noemen.

ik ben een fan van evo, maar hier scoren ze echt geen punten mee.

ps. ook de otello vond ik trouwens enorm tegenvallen in vergelijking met het promofilmpje

heel dat verhaal over sample of geen sample erger ik mezelf mateloos aan. nu snap ik dat dit blijkbaar standaard is, maar is een demo juist niet bedoeld om klanten precies te laten zien wat ze kunnen verwachten?

Ik vind het merendeel van de filmpjes die de producenten(niet alleen evo dus) gebruiken voor de marketing eigenlijk gewoon pure oplichting aangezien het bijna altijd compleet anders (veel indrukwekkender) is dan het in de praktijk is.

als klant baseer je adhv dit soort filmpjes of het de moeite van het kopen waard is, althans dat doen veel mensen.

Ik snap je punt volledig en ben het dan ook helemaal met je eens. Echter wordt deze marketing truc heel breed toegepast. Reisburo's, supermarktenm etc. ze doen er allemaal aan mee. De gerechten die ik maak zien er nooit zo mooi uit als in de kerstfolder van AH (los van mijn kookkunsten) en dat zwembad op vakantie blijkt ook altijd kleiner te zijn dan ik dacht. :p

haha ja daar heb je ook wel weer gelijk in.... maar vandaar ook dat veel nederlanders zo vaak “zeiken” 😜

persoonlijk heb ik toch altijd liever dat een product in de praktijk meevalt dan dat het tegenvalt. indien dat laatste het geval is heb ik toch altijd het gevoel dat ik genaaid ben.

Back
Bovenaan