Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er is telkens een hoop kritiek omtrent 'andere types mensen'.
Dit is een vrij toegankelijk evenement en dus voor iedereen vrij toegankelijk.
Om te suggereren dat het enkel voor liefhebbers zou moeten zijn is lariekoek.
En wie bepaalt dan wat een liefhebber is?
Ik heb geen narigheid gezien ondanks de diversiteit aan mensen.
Het was soms wat druk op looproutes maar de sfeer was steeds gemoedelijk.
Ten slotte lijkt me het niet slim om een toegangsprijs te vragen.
Dit zou het open en vrije karakter van het evenement schaden.
Door voldoende eten en drinken af te nemen en gewoon plezier te maken moet er nog jaren voldoende reden zijn de trophy op deze wijze voort te zetten.
Tijdens de battles zaten er af en toe blokken tussen, die wel echt een groter effect en hardere burst hadden. Dit kon toch geen prof zijn, vroegen wij ons hardop af.
Ik zou er graag achter willen komen, welke blokken dit waren![]()
er zijn natuurlijk al heeeel veel films voorbij gekomen van de Castillo maar toch wil ik graag de eerste (officiële) 4K60FPS film van FireworkFamily delen!
Jammer van die LEDschermen!![]()
Snap niet dat er nog iemand filmtmijn hele YT is overladen met dezelfde shows haha
Tijdens de battles zaten er af en toe blokken tussen, die wel echt een groter effect en hardere burst hadden. Dit kon toch geen prof zijn, vroegen wij ons hardop af.
Ik zou er graag achter willen komen, welke blokken dit waren![]()
De kans is groot dat het F3/cat 3 was.
F3/cat 3 mocht ook geschoten worden, maar dat zal het niet allemaal geweest zijn anders krijg je een vertekend beeld.
Ik hoop het ook!
Verschil met de andere blokken was duidelijk zicht- en hoorbaar voor de freaks onder ons![]()
Bleken dus de Elegant Night en de Scala 100 te zijn van Funke. Is gewoon F2 en qua burst en spreiding echt niet normaal. Ik hoop dat Zena Belgie die gaat krijgen in plaats van alleen Duitsland!
De kans is groot dat het F3/cat 3 was.
F3/cat 3 mocht ook geschoten worden, maar dat zal het niet allemaal geweest zijn anders krijg je een vertekend beeld.
Bleken dus de Elegant Night en de Scala 100 te zijn van Funke. Is gewoon F2 en qua burst en spreiding echt niet normaal. Ik hoop dat Zena Belgie die gaat krijgen in plaats van alleen Duitsland!
Funke is gewoon top spul , daar kan zelfs evo nog een puntje aan zuigen.