Zena Trophy 2019 - 21 september - Kalkar, Duitsland - Henri's Kerstboodschap

Zag ik dat nou goed de shels vlogen zo over het publiek op de dijk.
Kwamen erg laag leek het vanaf de tent gezien.

20000 man hoorde ik vind het eigenlijk te druk nu.
Voelde de druk van de klappen ook niet zo erg als vorig jaar.
Was trouwens drama om er te komen ivm afsluitingen bij nijmegen in de buurt.

Zag ik dat nou goed de shels vlogen zo over het publiek op de dijk.
Kwamen erg laag leek het vanaf de tent gezien.
vanaf de dijk gezien leek het alsof je ze kon koppen. Wel een bijzondere ervaring. Eerste keer trophy maar wat een geweld, sowieso dat ik volgend jaar er weer bij ben. Beetje zoeken voor een goede plek maar goede sfeer en vind het wel meevallen met wachten eerlijk gezegd. Nette prijzen vergeleken met een festival. Dikke prima!

vanaf de dijk gezien leek het alsof je ze kon koppen. Wel een bijzondere ervaring. Eerste keer trophy maar wat een geweld, sowieso dat ik volgend jaar er weer bij ben. Beetje zoeken voor een goede plek maar goede sfeer en vind het wel meevallen met wachten eerlijk gezegd. Nette prijzen vergeleken met een festival. Dikke prima!

Lijkt mij niet echt geplant die shells zo dichtbij het publiek gezien alle veiligheidsmaatregelen. Wel een ervaring! :handsup:

Prima avond gehad! Heenweg was drama vanwege afsluiting richting oberhausen bij Elten.
Parkeren was prima geregeld, prijzen waren festival oké. Voor een gratis festival sws dikke prima. Verder goede sfeer en uiteraard dikke shows! Valencia show en eind show waren ontzettend dik. Af en toe wat druk bij de de drankkraam en de toiletten maar niet langer dan 5 min. Hier en daar wat bijzondere types die toch op een gratis festival afkomen zo lijkt het haha. Aanrader!

Volgend jaar misschien telecom bedrijven waarschuwen dat ze wat extra masten opzetten voor een werkend internet.:p
De pin lag eruit dus was niet echt handig bij de bonnetjes verkoop.
Ik had gelukkig wel cash bij dus mocht voor.

Volgend jaar misschien telecom bedrijven waarschuwen dat ze wat extra masten opzetten voor een werkend internet.:p
De pin lag eruit dus was niet echt handig bij de bonnetjes verkoop.
Ik had gelukkig wel cash bij dus mocht voor.

Vorig jaar exact t zelfde rond 18uur ... zelfde als het internet verkeer. Maar ja het is een DORPJE daar he, wat kan je verwachten haha

Net terug van een geslaagde dag. Mooie shows gezien bij perfect weer. Eten en drinken was goed voor elkaar, en na de laatste show met 20 minuten op weg naar huis.

Zena bedankt, ik heb weer gigantisch genoten van deze prachtige shows. Ongekend mooie producten voorbij zien komen in de Castillo, wauw!:droolthum

Wat ik trouwens een ware kunst vond was dat hartje en daarna i love you geschoten met single shots damm dat was echt mooi.
Heeft iemand dat toevallig op film?

Er is een grote stap gemaakt wat betreft kwaliteit.mooie kleuren,forse spreiding en strakke effecten.
Met name de Europese cylinders geven een extra dimensie aan de beleving.
Goede sfeer,fantastisch vuurwerk.
Zena bedankt.

Back
Bovenaan