Zena Trophy 2015 – Be there!

Eerst werd je op de Zena site http://zena-event.com/ doorgelinkt naar camping http://www.marec.be/
Ik heb die camping een mail gestuurd alleen helaas kreeg ik dit andwoord :

Geachte

Om organisatorische redenen zullen wij tijdens het weekeinde 26 en 27 september 2015 geen campinggasten aannemen op ons terrein.

Met vriendelijke groeten

Peter Beckers.

Heeft iemand anders toevallig al een andere camping in de buurt geboekt..?

Ik kreeg dezelfde melding via email. Waardeloos.
Wie weet er wel een camping in de buurt waar wel mensen welkom zijn.

Het volgende staat nu op de Zena site.

In omgeving Aldeneik, Maaseik zijn er enkele campings aanwezig die de mogelijkheid bieden om een tentje te plaatsen.

Heb inmiddels een hotelkamer in Maaseik geboekt. Was de laatste kamer daar. Pffff
Eerst reclame maken op de zena-event site voor een camping daar. Laat de camping weten dat gasten dat weekend niet welkom zijn. Raaaaaarrrrrrr. Zo erg zijn wij pyros toch niet?

In Susteren ligt camping/vakantiepark Hommelheide , hebben ook een site .
Susteren->Dieteren->Maaseik 4/5 kilometer denk ik .
Mooie campingplaatsen met/zonder stroom , of 16 persoons huisjes aan het water.
(Ik ga er meestal vissen)

Haha alle vuurwerk hooligans worden geweerd. Te triest zeg.
Er rust toch een vloek op vuurwerk, elke jaar gezeik op de locatie, dan weer boeren dan weer buurtbewoners, schiet niet op zo moet je elk jaar weer eem andere plek zoeken.

Ik heb nog een aantal video's van Trophy 2014. Alle deelnemers van vorig jaar komen er binnenkort op. Hier alvast team 1, Vuurwerk België. (Helaas intro geluid weggevallen, maarja... kan gebeuren)
Weer een beetje terugblikken:

En hier dan speciaal voor VWC, onze vuurwerkshow op Zena Trophy 2014.

Ik heb voor vwc gejuichd en zal ik dit jaar weer doen!!

(De komende shows zal ik maar niet hier plaatsen, want is ten slotte 2015, maar wilde deze toch graag laten zien).

Enjoy, Vuurwerkcrew, team 2!

Ik ben er dit jaar niet bij! Jammer dat ik het moet missen want als het minimaal zo goed is als vorig jaar dan belooft het wat.

Ik zit in Duitsland lekker bier te drinken tijdens Oktoberfest!

Als er een lid vanuit hier uit Overijssel heen gaat met een auto en nog plek heeft dan zal ik graag mee gaan

4iy87m.jpg

DJ Francois :cool::handsup::thumbsup:

Wel vervelend dat er weer 1.5 uur tussen de laatste 2 vuurwerk activiteiten zit.. dat wachten duurt dan echt lang als het een beetje fris is.

Back
Bovenaan