Zena Trophy 2015 – Be there!

Zeker weer aanwezig dit jaar!
Wel mooi om te zien trouwens dat deze locatie slechts enkele tientallen meters van de Nederlandse grens ligt.

Alvast een trailertje gemaakt om in de stemming te komen!
Nog zoveel shows te bezoeken voor die tijd, maar natuurlijk heb ik er zin in!

WAAATTT. Het gaat door, ben al tijdje niks meer aan het volgen. Goed nieuws!!! Kijk er nu al naar uit.

Weer van de partij.

MAASEIK / BREE - Het vuurwerkfestival Zena Trophy vindt dit jaar plaats op 26 september aan de Aldeneiker Plas in Heerenlaak (Maaseik). Dat maakt de organisatie bekend. Vorig jaar was Bree gaststad, maar een tweede editie zat er niet meer in na klachten van landbouwers en natuurliefhebbers.
“We zochten en vonden gelukkig een nieuwe plek waar we terechtkunnen en zijn zeer tevreden met de locatie”, reageert Joyce Van der Auwera van hoofdsponsor Zena Vuurwerk en lid van de Leuke Vuurwerkmensenclub (LVC). “De respons die we krijgen is immens groot en we verwachten toch wel 12.000 bezoekers in Maaseik. Het festival van vorig jaar was een succes en we merken dat we nog niet vergeten zijn.”

De organisatie overlegde met het stadsbestuur van Maaseik die als locatie de Maasplas bij Watersportclub Aldeneiker Plas op de Herenlaakweg naar voren schoof. Het gaat om het water aan de overzijde van de weg van de Mynekomplas.

De organisatie wil onder andere vuurwerk introduceren dat na de eerste ontsteking in het water valt en vervolgens een tweede keer omhoog springt vanuit het water. U leest er vandaag meer over in Het Belang van Limburg.

Bron

156tstw.jpg

In het stukje staat trouwens ook dat er 16 teams aan de Trophy meedoen. Dit klopt echter niet :D
Er doen net zoveel teams als vorig jaar mee.

Wij, me zoontje en ik zijn ook weer zeker bij, nog even uitzoeken of we een hotel/appartement kunnen reserveren...
Lijkt me toch wel handig, kunnen we langer blijven:)

Back
Bovenaan