Zena Trophy 2015 – Be there!

Heb hier vorig jaar echt van genoten, heerlijke dag gehad daar! Dit jaar dus hoe dan ook aanwezig, of had ik dat nou al gezegd? :bonk: #zinin

Vorig jaar niet geweest.. maar aan de hand van de beelden, wil ik er dit jaar toch echt bij zijn!

Ik ga er denk proberen ook bij te zijn. Als je tenminste een beetje goed kan parkeren enzo? Weet iemand dat toevallig? Gratis parkeren ook?

Ik ga er denk proberen ook bij te zijn. Als je tenminste een beetje goed kan parkeren enzo? Weet iemand dat toevallig? Gratis parkeren ook?

Als ik me goed herinner 5,- voor parkeren, genoeg gelegenheid.
Neem aan dat je voor 5,- best bereid bent je auto een halve dag weg te zetten ;)

Parking is zo groot als 4 voetbalvelden en inderdaad gratis. Enige nadeel is (vooral bij slecht weer)dat het inderdaad op voetbalvelden lijkt, namelijk het zijn weilanden. Bij veel verkeer en regen is er het drassig en mss moeilijk weg te geraken maar er rijden tractoren rond om u eruit te trekken indien nodig :)

Parkeren was wel goed geregeld..alleen na afloop konden we best moeilijk weg komen
daar.Maar goed als dat het ergste was zeker de moeite waard om te gaan. :D

Parkeren was wel goed geregeld..alleen na afloop konden we best moeilijk weg komen
daar.Maar goed als dat het ergste was zeker de moeite waard om te gaan. :D

Oke. Naja dat is bij de meeste festivals ook wel zo. Maar met regen zal denk wel niet doorgaan...?
Zijn die parkeerplaatsen dan heel ver weg of is het bijvoorbeeld 5 min lopen en bent er?

Ik zet het alvast in me agenda.

Oke. Naja dat is bij de meeste festivals ook wel zo. Maar met regen zal denk wel niet doorgaan...?
Zijn die parkeerplaatsen dan heel ver weg of is het bijvoorbeeld 5 min lopen en bent er?

Ik zet het alvast in me agenda.

Het is inderdaad een minuutje of 5 lopen tot het festivalterrein! Waarom niet gewoon blijven slapen? Deed ik vorig jaar ook en was best lache met dat feest daar!

Het is inderdaad een minuutje of 5 lopen tot het festivalterrein! Waarom niet gewoon blijven slapen? Deed ik vorig jaar ook en was best lache met dat feest daar!

Zou idd ook wel kunnen.

Zet het in me agenda en dan zie ik het wel.
Wel lekker lang vuurwerk kijken dan! :D

Back
Bovenaan