spanischcracker
VWC lid
Staat in de agenda. Heb er nu alweer zin in!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga er denk proberen ook bij te zijn. Als je tenminste een beetje goed kan parkeren enzo? Weet iemand dat toevallig? Gratis parkeren ook?
Dat was erg bruut ja, wel gruwelijk koud toenvetste keer was 2 jaar terug waarbij je echt onder de shells 6 of 8" stond![]()
Ik ga er denk proberen ook bij te zijn. Als je tenminste een beetje goed kan parkeren enzo? Weet iemand dat toevallig? Gratis parkeren ook?
Parkeren was wel goed geregeld..alleen na afloop konden we best moeilijk weg komen
daar.Maar goed als dat het ergste was zeker de moeite waard om te gaan.![]()
Oke. Naja dat is bij de meeste festivals ook wel zo. Maar met regen zal denk wel niet doorgaan...?
Zijn die parkeerplaatsen dan heel ver weg of is het bijvoorbeeld 5 min lopen en bent er?
Ik zet het alvast in me agenda.
Het is inderdaad een minuutje of 5 lopen tot het festivalterrein! Waarom niet gewoon blijven slapen? Deed ik vorig jaar ook en was best lache met dat feest daar!
Ook weer aanwezig, al aardige vwc meeting aan het worden zo![]()