Yo Freaks,
Iedereen weer een beetje bijgekomen van de Trophy?
Wat een grandioze dag was het weer, en wat gaat zo'n dag toch snel. Te snel eigenlijk.
De competitieshows waren stuk voor stuk erg goed!
Net als vorig jaar wil ik ook deze keer weer wat feedback geven over ons showtje.
Wat hebben we nu precies weggeknald en wat was de bedoeling? Liep alles zoals het hoorde?
Na veel Brainstormwerk in een besloten groep en een opening die we helaas nog hebben moeten aanpassen vooraf, was dit het resultaat:
-Opening:
-2x MOD Tiger Tail ST
-1x MOD Tiger Tail AT
-5x Caldera
-2x Crackling Wave
De bedoeling was om te beginnen met de ST mods, gevolgd door de AT, Tiger tail.
Meteen hierna de Caldera's, gevolgd door de Crackling Wave.
Crackling fonteinen waar crackling staarten in shape uitkwamen was de bedoeling. Dit zag er gaaf uit en op zich best een leuke, niet te harde opening.
-Tussenstuk:
-2x Big Deal
-2x The Legacy
-3x Ejaflauwekul + 3x Wodan D
-3x Hydra A
Bij het 6e salvo van de Crackling Wave, is de Big Deal erbij gedrukt.
Deze overgang van beelden verliep goed, gevolgd door The Legacy met de mooie spinning tails en blinker salvo's. Met het bouwen gaven de Legacy's flink wat werk, omdat de visco lonten vrij slap waren. Gelukkig wel afgegaan
De Eja fonteinen en Wodan D volgden hierna. Helaas ging 1 fontein niet aan.
Het beeld zelf zag er wel tof uit, beetje zelfde stijl als in de opening. Fonteinen waar mines uitspoten.
De cakes die hierna volgden, waren de Hydra A. Op de tekening zien jullie dat er MM staat. In eerste instantie stond hier Midnight Mania. Aangezien deze nagenoeg gelijk zijn aan de Extreme Salute, besloten we toch om deze te schrappen en voor de Hydra's te gaan. Wat later bleek, een enorme goede keus! Die cakes gaven echt gas, een mooie "Pre-finale"
-Finale:
-10x Extreme Salute
-4x Hypnotised
-4x MOD ST Red Glitter
Stja wat kan ik hier nog van zeggen, hij was lekker hard toch?
Wel erg jammmer dat er van 1 Hypnotised maar 1 rij is afgegaan en de rest niet.
Anders had het nog een klein beetje langer gefloten, wat ook de bedoeling was
Heb met bouwen 4 grote blokken gemaakt. 2 blokken van 5 Extreme salutecakes, een blok van 4 Hypno's en een blok van de Red Glitter mods. Alles met flink wat qm doorgelont en het was echt kippevelgevoel toen alles stond te rammen! Superbruut!
Ook de "teaser" van de Red Glitter mods werkte prima en was denk ik een hele mooie afsluiter van ons showtje. Vorig jaar gingen deze niet zo best dus jullie snappen dat de emotie bij ons enorm groot was toen het deze keer wel goed liep!
(met dank aan marc pyro almelo)
Vond de complete show erg netjes.
Tot slot wil ik nogmaals mijn teamleden bedanken voor hun supergoede inzet en gezelligheid. En natuurlijk ook Zena, dat ze dit ieder jaar willen doen voor ons liefhebbers is gewoon helemaal geweldig!
Het was weer toppie jongens, ik zeg op naar volgend jaar