Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ook tijdens de 3e trophy show een paar keiharde salutes tussen door gehoord, dat kon voor mijn idee geen 2 gram flash zijn geweest. Weet iemand wat dat was? Was volgens mij niet Panorama maar vuurwerkmuseum. Ik heb dat showtje helaas niet gefilmd. Ook tijdens meerdere shows werd er een waaier gebruikt met enorme boeketten van willows met blauw, en daar kwamen ook enorme klappen vanaf. Ik zou wel willen weten wat dat was. Ik weet bij 1 show dat er in het midden veel magnesium tails kwamen en daarna dan die waaier cake.

Dat waren dan de ouden nog (rond)want het eff wat ik zie met die klappen komt meer overeen met de hydra B blauwe mine er onder.Ik had de eer om aan het geweldige en gezellige team van Panorama gekoppeld te zijn. En ben nu eerlijk, het oog wil ook wat toch.....minimaal 3 inch...
De Cake met die super dikke Salutes was de Hydra F, deze gingen er 3 tegelijk de lucht in.
See you soon?
Gijs

Graag geef ik ook even een kritisch doch rechtvaardige review. Zoals jullie dat van mij gewend zijn 
Chapeau voor de groep (Tony en co.?) die dit heeft ontworpen!
Het punt van een demonstratie is juist dat je consumenten laat zien wat ze kunnen kopen voor hun geld. Nu werd de prijs niet eens genoemd, werden er vaak vier of vijf cakes tegelijk door elkaar heen geschoten, én werden verschillende cakes (bv. van een combibox) tegelijk geschoten. De Walhalla zijn zes verschillende cakes, die elk vanaf vier posten te zien waren. Dan zien we dus 24 cakes tegelijk op een hoop gegooid
Dat schiet zijn doel compleet voorbij! De commentator gaf ook geen leuk praatje, maar was wel goed verstaanbaar.
Genieten eerste klas! Een WAANzinnige opening met die fluiters, salutes en single shots en dan direct die twee cilinders! De show verliep (naar mijn mening) werkelijk vlekkeloos. Al met al vond ik hem iets minder indrukwekkend dat vorig jaar, maar nu verliep het wel gesmeerder. Er zaten wederom erg vette bommen bij. Die parachuutjes, diverse kalibers falling leaves, ghost shells en uiteraard een daverende salute finale. Dikke pluim voor Big Smile Fireworks en zijn team!
Waarvoor dank uiteraard! We hadden de meeste mensen al gesproken, en omdat we niet op de camping verbleven, kozen we ervoor om snel weer te vertrekken. Het verlaten van het parkeerterrein nam dus wat tijd in beslag (we stonden dan ook erg ongunstig geparkeerd, dicht bij de ingang van het festival), waardoor ik uiteindelijk rond 2:15 uur weer thuis was. Ik kijk in elk geval terug op een zéér geslaagde Zena Trophy en hoop dat Zena dit tot een jaarlijks event gaat maken! 
Top dag gehad geen andere worden voor!! Hopen dat het volgend jaar weer Bree is dan zijn we er zeker weer bij..!!!!!!
Btw.. ben zeer benieuwd voor degene die er waren.. Toen team panorama hun showtje schoot hoorde je op een gegeven moment 2 enorme dreunen.. Iemand enig idee wat dit was?? Was hier wel nieuwsgierig naar want het leek mij geen consumenten knal zo hard! Ben benieuwd![]()

Ik heb ook tijdens de 3e trophy show een paar keiharde salutes tussen door gehoord, dat kon voor mijn idee geen 2 gram flash zijn geweest. Weet iemand wat dat was? Was volgens mij niet Panorama maar vuurwerkmuseum. Ik heb dat showtje helaas niet gefilmd. Ook tijdens meerdere shows werd er een waaier gebruikt met enorme boeketten van willows met blauw, en daar kwamen ook enorme klappen vanaf. Ik zou wel willen weten wat dat was. Ik weet bij 1 show dat er in het midden veel magnesium tails kwamen en daarna dan die waaier cake.
Je hebt gelijk, dat zijn ze. Zijn deze hydra cake's nog steeds zo te koop?
En met de waaier cake,bedoelde ik de gene van thunderboys filmpje van vuurwerkmuseum op 1:50.
Zie het Hydra topic hier op het forum.