Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Stja, er zijn al Trophy's gebouwd terwijl het 13 graden vroor, denk niet dat de meeste hier wakker van zullen liggen.
Laten we er maar het beste van hopen !
Pfff ik weet nog wel dat het met de 2008 editie niet te harden was.
Ik gooi iniedergeval de auto vol met kleding voor elk soort weer want afgelopen jaar met die wind was ook verschrikkelijk.
Kan iedereen aanraden om gewoon regenkleding een dikke jas handschoenen en alles mee te nemen.
Je kunt maar beter wat bij hebben en het kan davonds ook altijd nog flink afkoelen ook al is de weersverwachting voor de dag goed.
Uiteindelijk zal ik er toch wel zijn wat voor weer dan ook.
Maar een lekker zonnetje met een koude temperatuur van een graad of 13 zou wel perfect zijn.
wordt de profshow net als vorig jaar kwa groote? of lees ik nu over die info heen?
Ja te gek alleen heb ik nog geen vervoer, nogmaals ik kom uit Arnhem en wil dolgraag daarbij zijn. Ik kan natuurlijk op een station in stappen dat op de route ligt.
Je hebt er waarschijnlijk overheen gelezen, maar de profshow wordt dit jaar nog groter. Afgelopen jaar max. 6 inch. Dit jaar max. 8 inch!
Hier een linkje waar nog wat info hierover staat:
http://www.zena-trophy.com/vuurwerk/spektakelshow
Voor mensen die nog een hotel zoeken..
2 hotels in de buurt die aanraders zijn
Van der Valk Eindhoven
NH Hotel in Geldrop (plaatsje naast Eindhoven)
Beide zeer goed te bereiken met de auto, ben zelf bij beide al een keer geweest![]()
Waarom vindt iedereen Eindhoven zo dichtbij. Das nog dik 50 minuten rijden naar Eindhoven. Ik woon zelf net naast Eindhoven, en ik dacht er nog aan om op de camping te blijven. Is het waarschijnlijk al te laat voor om nog te reserveren.