Zena trophy 2014 gaat door !!!

6"? Dat klinkt heel goed:D

Dus tot nu toe staan er 3 shows op het programma?

Mascletta
Daglicht
Avond

Reservering geplaatst voor de camping, aanwezig met 6 man!:thumbsup:. Ben eigenlijk wel benieuwd of de Belgische alcoholregels gelden (16+)? Ben zelf namelijk 17, haha.

Reservering geplaatst voor de camping, aanwezig met 6 man!:thumbsup:. Ben eigenlijk wel benieuwd of de Belgische alcoholregels gelden (16+)? Ben zelf namelijk 17, haha.

Wordt gewoon 16+ aangehouden, de Trophy is gewoon in België. Dus dan zullen hoogstwaarschijnlijk ook de Belgische regels gelden!

Wat ik mij afvraag, zijn de tijden van het programma. Iemand een idee wanneer dit bekend wordt gemaakt?

Wat ik mij afvraag, zijn de tijden van het programma. Iemand een idee wanneer dit bekend wordt gemaakt?

18:00 uur zal de Mascleta beginnen
19:00 uur de Daylight Show.

Dit had Pieter al vermeld, verder zal dit de komende tijd op de website geplaatst worden, of de Facebook van de Zena Trophy. En natuurlijk zullen ze het hier ook posten!

Laatst bewerkt:
Ben jij op zoek naar een flinke dosis adrenaline? Dan is de Zena Trophy echt iets voor jou! Naast de dikste vuurwerkshows van Europa is er namelijk nog veel meer te beleven. Nieuw dit jaar is een adrenaline park genaamd “Trophy Thrills”.

Eén van de onderdelen van de Trophy Thrills is een mega heftige Bungee-jump van maar liefst 60 meter hoog! Laat je vrienden en familie zien dat jij het aandurft en krijg de ultieme kick door jezelf aan een touwtje van het zwevende platform te werpen.

Naast een Bungee Jump is er ook een zogenaamde Free Fall. Dit is een toren van 10 meter hoog met daaronder een groot springkussen. Een vrije val van 10 meter zonder touw!

Trotseer jij de Trophy Thrills?! Kom naar de Zena Trophy en laat het zien!

3899dfe821816fbcb3db3e3b23f81585_L.jpg

http://www.zena-trophy.com/fun/trophy-thrills

Bungee is niks voor mij. 10 meter naar beneden donderen gaan we nog eens over nadenken.
Word een bijzondere gave dag.

Naast een Bungee Jump is er ook een zogenaamde Free Fall. Dit is een toren van 10 meter hoog met daaronder een groot springkussen. Een vrije val van 10 meter zonder touw!

Ha! Gaaf... als tiener vaak gedaan. Mijn oom leverde/bediende vaak de hoogwerker voor deze activiteit. Hij deed dit voor het Coca-Cola stunt-team, die gasten kwamen trouwens uit belgie. Zouden die oude knarren nog springen?! :p

Ben er trouwens ook bij, mag van m'n buurjongen mee (of is het nu andersom :wink:)

48ee1e8a0a8f50dce4f8cb9ab418e211_L.jpg

Zoals jullie waarschijnlijk al wel weten is de Trophy meer dan alleen een vuurwerkfestival. Bekende DJ’s, vette attracties, gezellige horecagelegenheden en nog vele andere onderdelen maken deel uit van deze unieke dag. Als nieuw onderdeel wordt er dit jaar op het terrein een enorme Fun & Kids Corner ingericht.

In deze Fun & Kids Corner is voor jong & oud van alles te beleven. Er komt bijvoorbeeld een hypermoderne Rodeo Stier! Blijf het langst op deze dolle stier zitten en win vette prijzen!

Ook kan je je krachten laten zien bij de klassieke Kop van Jut. Sla jij het hardst van alle vuurwerkliefhebbers? Bewijs jezelf en win ook hier de meest gave prijzen.

Naast deze onderdelen zijn er nog tal van andere leuke activiteiten te vinden in de Fun & Kids Corner. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een schietkraam, maar ook aan een enorm luchtkasteel waar de allerkleinste zich lekker kunnen uitleven.

Kortom: er valt dit jaar op de Trophy weer van alles te beleven!

P.s. alle deelnemers krijgen bij ieder onderdeel een lootje waarmee je later op de dag vette prijzen kunt winnen!

http://www.zena-trophy.com/fun/fun-kids-corner

Back
Bovenaan