Zena trophy 2014 gaat door !!!

Even een ideetje:

Het Carpooltopic! Het duurt misschien nog eventjes maar ik en andere freaks met mij denk ik zo, zouden hier graag bij aanwezig willen zijn maar hebben geen vervoer! Ik zoek zelf nog 2 plekken voor op de heenweg. Vanaf Eindhoven naar Bree! Kom van Rotterdam en dan is prima te doen met het OV maar dat laatste stukje..

Bij voorbaat dank. (Als ik zelf even een topic moet openen ook prima..)

Even een ideetje:

Het Carpooltopic! Het duurt misschien nog eventjes maar ik en andere freaks met mij denk ik zo, zouden hier graag bij aanwezig willen zijn maar hebben geen vervoer! Ik zoek zelf nog 2 plekken voor op de heenweg. Vanaf Eindhoven naar Bree! Kom van Rotterdam en dan is prima te doen met het OV maar dat laatste stukje..

Bij voorbaat dank. (Als ik zelf even een topic moet openen ook prima..)

Dat topic bestaat al! Eff rechtsboven bij geavenceerd zoeken intypen :)

We gaan helemaal LLLOOOOOSSSSSSS!!!
Check: http://www.zena-trophy.com/fun/afterparty

10404009_893237314024042_1720962112450796255_o.jpg

Ik heb hier echt zin in, gaan de trophy zelf anders worden dit jaar? groter budget voor de teams of ook shells of profblokken?

Ik vond het vorig jaar na een tijdje een beetje eentonig worden als ik eerlijk mag zijn.

Wat ik begrepen heb worden het iets minder teams en de budgetten per team gaan iets om hoog.
De bedoeling van de trophy is juist om te laten zien wat er met consumenten vuurwerk mogelijk is, shells en profblokken zullen dus niet snel gebruikt gaan worden.

Wat ik begrepen heb worden het iets minder teams en de budgetten per team gaan iets om hoog.
De bedoeling van de trophy is juist om te laten zien wat er met consumenten vuurwerk mogelijk is, shells en profblokken zullen dus niet snel gebruikt gaan worden.

Bedankt voor de info. Je zou inderdaad met meer budget ook meer verschil kunnen maken.

Team AVP mist... Dus het budget kan worden verdeeld.

Ik denk een auto te huren en dit jaar dan te gaan!

Vind het wel een goed idee gewoon minder teams met een hoger budget.

Edit: Dit jaar maken er 6 teams kans om die dikke troffee mee naar huis te nemen. De teams krijgen dit jaar een verhoogd budget van maar liefst 750 euro om hun droomshow neer te zetten! De teams krijgen volledige vrijheid in het kiezen van de producten en de opbouw van de show. Zij ontwerppen de show, bouwen hem op en steken hem zelf af (onder begeleiding van een prof)

Laatst bewerkt:

Het budget is dit jaar verhoogd van €350 naar €750, daarnaast mag er dit jaar gekozen worden uit het assortiment van Zena Nederland en Zena België :)

Ik denk dat je met "knalshowtje" de Mascleta bedoelt. Deze super vette one of a kind Mascleta waarvan de knallen door je borstkas heen klappen, je broekspijpen gaan wapperen, je oren beginnen te suizen en je haren recht overeind zullen staan, zal om 18:00 uur geschoten worden.

Die mag je zeker niet missen, dus eerder weggaan bij je werk. ;)

Back
Bovenaan