Zena trophy 2014 gaat door !!!

Leuk initiatief weer , lekker dichtbij huis (onder de 2 u).
Zelf denk ik dat ik dit jaar oversla . Even kijken of Rob Bakker weer zo'n huge ass show gaat schieten :)

Waarschijnlijk aanwezig! Lijkt me leuk, 1e evenement waar ik heen ga als vuurwerkcrewlid.

Zeer waarschijnlijk aanwezig samen met men vriendin.
Edit aanwezig met vriendin als der weer een camping is.

Laatst bewerkt:
Deze flyers werden uitgedeeld bij de Geelse kanaalfeesten, ook daar staat 16u op.

11ijxhz.jpg

2dl22ya.jpg

Yes, weer een mascleta! Nu met platen eronder ipv gras hoop ik :)
Super tof!!

mooizo! helaas vorig jaar er niet bij geweest, waarschijnlijk dit jaar wel :) vroeg me ook al af of zena geen klachten kreeg met die gaten in het veld, hebben ze daar nog problemen mee gekregen?

mooizo! helaas vorig jaar er niet bij geweest, waarschijnlijk dit jaar wel :) vroeg me ook al af of zena geen klachten kreeg met die gaten in het veld, hebben ze daar nog problemen mee gekregen?

Natuurlijk niet, is vooraf gewoon besproken neem ik aan... Kunnen ze niet maken om niks door te geven en dan het gras te vernielen. Platen zijn ervoor dat de knallen niet gedempt worden door het gras. Klinkt een stuk beter!

ik wil er dit jaar ook een keer naartoe. 1,5 uur rijden valt nog wel mee.vorig jaar veel positieve reacties gelezen en ik had spijt dat ik niet ben gegaan

Back
Bovenaan