Zena trophy 2014 gaat door !!!

ik ben er ook nog nooit geweest leuk me toch leuk om eens mee te maken en me maat is gek op die harde knalen ha ha maar ik vroeg me af of iemand mij kan vertellen tot hoe lang het duurt het is voor mij 1,5 uur rijden is het te doen terug te rijden of moet ik daar wat zoeken voor de nacht
bedankt

( mocht het ergens staan en ik het niet gezien heb mijn excuses )

Ik hoop ook echt dat de omgeving wat beter is voor het geluid, want in Bullingen was het geluid echt een "jammer" factor. En het gras had er niet veel mee te maken want alle trueno's waren vastgemaakt met touwtjes, hierdoor vielen ze niet in het gras maar bleven ze hangen. Maar het zou wel kick zijn met platen, het hoort erbij dat ze naar beneden vallen! BAM BAMMER DE BAM. Zin in!

En hopen dat Rob Bakker revanche neemt op vorig jaar. Vond het alsnog een show van hoog niveau, laat staan als alles volgens plan was gegaan.

Ik probeer hier ook zeker weer bij te zijn! Top van Zena dat ze het ook dit jaar weer voor elkaar gekregen hebben. Het heeft namelijk heel wat voeten in de aarde om alle instanties mee te krijgen.

Hoop er ook bij te zijn dit jaar!

Even lang weekend weg van maken, hotel in de buurt zoeken :) Iemand nog tips?

Ik ben net als vorig jaar weer aanwezig. Lekker gezellig op de Zena Camping. Is me vorig jaar goed bevallen. :D

Zo ik heb gereserveerd voor 3 man.
Ik zeg we hebben er zin in Kom maar op.

Nog maar 62 dagen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan