Zena Trophy 2008

Ik vond in de krochten van mijn computer nog wat oude foto's van de Zena Trophy 2008. Niet mijn eigen foto's, maar destijds opgeslagen. Even nostalgisch doen! Om de sfeer wat te verhogen :D









































 
Ik vond in de krochten van mijn computer nog wat oude foto's van de Zena Trophy 2008. Niet mijn eigen foto's, maar destijds opgeslagen. Even nostalgisch doen! Om de sfeer wat te verhogen :D

Geweldig om te zien zo! Wat een enorme groei heeft dit evenement ook gemaakt. Hoewel dit er zeer zeker niet ongezellig uitziet.
 
Superleuk om die plaatjes te zien. Ik zie mezelf voorbijkomen met de mooie witte vuurwerkmuseummuts op. Man, wat was het koud die dag..... Alweer zo lang geleden.
 
Thx voor de foto's! Elf jaar geleden alweer, de trophy stond toen garant voor ijsvoeten, handschoenen en 2000 Original hoodies in Baarle. :cool:
 
Geweldige foto's zeg, bedankt voor het delen. Het evenement is gigantisch gegroeid inderdaad, maar dit heeft ook zeker zijn charmes.
 
Zelfs een foto met een radiografische helicopter behangen met vuurwerk :shocked: Had het graag in die tijd ook meegemaakt.
 
Back
Bovenaan