Zena Triumph [Uitloop 2023]

Het is een zeer mooie cake box, maar jammer genoeg moet dit product dan met 5 euro stijgen. Dat gebeurd er helaas als je openbaar je mening geeft dat dit een topper is. Het is volgens mij ook 1 van de weinige producten die in prijs gestegen is, 60 euro vind ik gewoon te duur.

Het is een zeer mooie cake box, maar jammer genoeg moet dit product dan met 5 euro stijgen. Dat gebeurd er helaas als je openbaar je mening geeft dat dit een topper is. Het is volgens mij ook 1 van de weinige producten die in prijs gestegen is, 60 euro vind ik gewoon te duur.

60 euro voor een kilo sas is nog steeds niet overdreven duur.

Deze ook besteld! :)

Wat een geweldige bak is dit. Denk wel dat ik de volgorde van de cakes ga omdraaien. Dus dat ik met cake 2 begin!

Ik was al overtuigd, maar na het zien van de film van Pyrospace ben ik van mening dat dit toch wel de bak van dit jaar(en vorig jaar) is!
Hij komt er toch nog maar bij.
Die boeketten zijn huge de strobes prachtig en het tempo perfect.
Wat een bakkie zeg!

Is deze ook verkrijgbaar in de Zena winkels in Belgie (onder een andere naam ofzo?)
Heb gekeken op zenavuurwerk.com maar vind ik 'm helaas niet terug.

Vorig jaar gratis bij m'n bestelling, maar wat een toppertje is dit zeg! Waren veel oh's en ah's te horen in de straat. Dit jaar weer besteld. Had hem vorig jaar niet doorgelont omdat ik problemen had om ze terug te krijgen in de doos zoals hierboven genoemd is :bonk:, dit jaar toch maar doorlonten denk :)

Dit lijkt mij een pracht box als ik de video's mag geloven . Die kleuren zijn vooral mooi.
Ik heb lang zitten te wikken en wegen maar ben toch maar voor deze + de VIP box gegaan I.P.V. de Zena Cakebox.

Ik ben benieuwd vooral mooi dat de twee effecten erin zetten welke ik eigenlijk het mooist vind van de nederlands vuurwerk. Heb deze samen met de golden box voor 99 euro. Denk zo een prima prijs.

Ook mooi dat het potje van Burn It "Massive" erin verwerkt lijkt (of andersom natuurlijk), scheelt weer een losse aankoop.

In het echt geen tegenvaller. Heldere kleuren. Krijg hem gratis bij de bestelling anders had ik hem wel gekocht.

Back
Bovenaan