Zena Triumph [Uitloop 2023]

Trek je de lont los helemaal tot onderaan de tube?
Ik neem aan dat dit mogelijk is en dan is je lont meteen langer, dan zouden de lonten elkaar wel raken en passen ze ook weer in de doos

Dacht ik zelf ook al aan ja, maar het klopt dat het onhandig zit toch? of ben ik het kwijt? :p haha

Misscihen stukje roze visco of snel visco er bij, anders krijg je wel grote pauze

Heb ik nu ook gedaan, met snellont opgelost.. gewoon stuk snel visco er tussen gezet, deze goed vastgemaakt aan beide lonten, en hem weer in de doos gezet.

Wat mij wel opvalt is, dat de doos stuk hoger is dan de potten zelf, houd hier rekening mee omdat deze f-shaped schiet.

Schiet het "waaier" gedeelte nu nog wel de goede kant op?
ik heb ze gewoon naast elkaar gezet (dat beide Zena triumph logo's jou kant op staan) en toen in het midden de lontjes aan elkaar gemaakt door ze over elkaar te leggen.

Uiteraard staan de waaiers de goede kant op. :)
Ik blijf het vreemd vinden dat meneer Zena dit zo bedacht heeft (net als de revolution) kost ons alleen maar meer tijd. (ow wacht even... dat is juist het leuke van de laatste 3 dagen van het jaar!)

Uiteraard staan de waaiers de goede kant op. :)
Ik blijf het vreemd vinden dat meneer Zena dit zo bedacht heeft (net als de revolution) kost ons alleen maar meer tijd. (ow wacht even... dat is juist het leuke van de laatste 3 dagen van het jaar!)

Meneer Zena heeft dit zo bedacht omdat het niet de bedoeling is om door te lonten een bovendien verboden... Lijkt mij reden genoeg:wink:

Omg heb deze net afgestoken wat een bak.

Kan niks anders zeggen!

Als dit een voorbode is voor alle andere zena boxen dan gaan we een mooie avond tegemoet!

De buurt stond te juichen net

Schoot deze als een van de laatste, en heb echt genoten. Heerlijke grote boeketten, prima burst en stond echt versteld van dat dit maar 55 euro moet kosten. Heeft mij echt positief verrast.

ik heb deze ook gekocht maar 1 van deze zaten gewoon de tubs los
echt zonde van je geld

Zonde van je geld als er een mortiertje los zit.????dat kan altijd gebeuren,bij elk merk.
Als je de bovenkant niet open maakt weet je het niet eens.

Zeer nette bak vond ik dit, die glitters waren zo groot en overweldigend. Kregen er veel oeh's en aah's voor terug in de straat. Als ie dezelfde prijs heeft volgend jaar komt ie er zeker weer in.

1x zena triuhmp
1x exploding box
1x swirling daisy
1x zena cakebox
1x zen fireworks 1,2 '' crown with blue tail 100shots
10x silver dragon zena belgie
10x hoogmoed marijn :P

Ook dit was één van de toppers van de avond: wat een prachtige heldere kleuren en grote effecten. Fantastisch!

Back
Bovenaan