Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
VANAF MORGEN WEER TERUG VAN WEG GEWEEST:
-Z46-TC Thunder Cracker
-B512 Blast
Eindelijk![]()
Is de aktie die er was op de tc er nog steeds?
Gister geweest vond dat veel niet op voorraad was
Hebben jullie hier geen lijst wat er op voorraad is of niet
Want miss wil ik nog wel keer langskomen dinsdag ofso
Dat kun je ook wel een beetje vewachten in deze tijd. Ben er van de week ook nog geweest en was flink druk. De winkels in Baarle hebben maar zeer beperkte opslagvergunning, daar valt gewoon niet tegenaan te bevoorraaden nu. Ik neem het ze niet kwalijk, denk dat Gijs zelf ook liever een grotere bunker had gewild..Zena,Zena wat maken jullie een zooitje ervan,een heleboel dingen niet meer op voorraad.Hele slechte zaak.
Zena,Zena wat maken jullie een zooitje ervan,een heleboel dingen niet meer op voorraad.Hele slechte zaak.
Helemaal mee eens! Dit jaar heel beperkt aanbod/assortiment, heel slechte voorraad en weinig nieuwe producten. Vorig jaar was dit al een klein beetje merkbaar. Dit heeft echt niet met de tijd van het jaar te maken. Ik heb sinds oktober de website in de gaten gehouden, maar toen al waren sommige producten niet op voorraad. Ondanks dit alles heeft Zena echt super goede aanbiedingen/prijzen en dat moet niet vergeten worden.
Zena Nederland is in tegenstelling tot Zena België helemaal perfect. Alles oogt ook veel netter (in algemene zin). Kijk bijvoorbeeld alleen al naar het verschil in de websites.
Zena,Zena wat maken jullie een zooitje ervan,een heleboel dingen niet meer op voorraad.Hele slechte zaak.