Zena "Tabac-o-tiek"

Dit zijn de winnaars van deze week!
Wil jij ook eens winnen? ga dan naar onze facebookpagina en doe mee er zijn wekelijks wedstrijden: https://www.facebook.com/zenavuurwerk
winnaars_titanicturtle.jpg

Nieuw in België. Engels vuurwerk!
StarJigsaw: Binnenkort het volledige gamma bij Zena Vuurwerk!

De Zena Vuurwerk snorrenactie was een groot succes!
Mede dankzij jullie kwamen we soms de gekste dingen tegen en daar doen we het voor! Een en al plezier!

snorren.jpg

Vanaf morgen is zena Tabacothiek weer ieder weekend geopend van 10:00 tot 17:00!
Uiteraard is er weer de mogelijkheid om te dobbelen, en zijn er weer genoeg leuke kortingen en aanbiedingen:D

Binnenkort maar weer eens een trip richting gijs in iedergeval eerst maar weer sparen men rekening is nogal leeg op het moment.
Jaja we hebben nog andere hobby's naast het vuurwerk.

De liefhebbers die op de dag van de trophy nog willen komen shoppen. Deze dag is de tabacothiek geopend van 10:00 tot 15:00!

Weet iemand of de tabac o tiek een eigen email adres heeft deze stond vorig jaar nog op de site onder de tabac o tiek.

Daar heb ik ook net een bericht naar gestuurd omdat er nu een algemeen zena email adres opstaat vond ik het nogal vreemd.

Hey Gijs nog bedankt voor de goeie service toppie dat je alles hebt weten te regelen voor me.
en ook al was je koffie zet apperaat net kapot gegaan ik ben zeker weg gegaan met een glimlach.

Hey Gijs nog bedankt voor de goeie service toppie dat je alles hebt weten te regelen voor me.
en ook al was je koffie zet apperaat net kapot gegaan ik ben zeker weg gegaan met een glimlach.

Ik wilde hier bijna een dubbelzinnige opmerking bij plaatsen maar kon mij nog net inhouden haha.

Maar goed en leuk om te lezen dat je uitstekend door en bij Gijs bent geholpen, een persoon die veel van vuurwerk weet en zeer sociaal is. Een betere kun je in Baarle niet in de winkel hebben :)

Get ready for Ha Ha Halloween! Griezelig vette aanbiedingen en gratis bloody hot dogs!
Bij Zena Tabak-o-thiek krijg je het allemaal en dat op vrijdag 31/10 tot maar liefst 21u00!
Ook de herfstaanbiedingen zijn nog geldig!

*aanbiedingen geldig op 31/10/14 zolang de voorraad strekt en in de vestigingen Zena Tabak-o-thiek en Zena Megastore Olen.

Halloween night3.jpg

Vette acties , en daarnaast ook nog steeds 50% korting op artikel naar keuze.
En natuurlijk die dikke acties van 5 pakjes Thunder Crackers voor maar 15,-. Vet hoor

Back
Bovenaan