Zena "Tabac-o-tiek"

Ik raad mensen aan om naar Olen te gaan i.p.v Baarle, bij de Tabacotiek hadden ze namelijk enkel knalvuurwerk en bij de Bunker hadden ze alleen maar sier, (maar 4 producten) die wel sterk afgeprijsd waren overigens, maar je krijgt een voucher waarmee je 20-30% korting krijgt in Olen :wink:
Dit kwam omdat ze problemen hadden met de levering zeiden ze(vrachtwagens werden onderschept en gecontroleerd door de Politie) ik weet niet of het in de loop van de dag nog op wordt gelost maar ik hoop dat ik diegene die van plan waren om naar Zena in baarle te gaan voldoende heb geïnformeerd:wink:

Ze zijn de laatste tijd lekker bezig in België wat politie betreft. Lijkt wel of daar nu strenger gecontroleerd wordt dan bij ons in Nederland. Terwijl het vroeger toch zo'n fijn land was!

Ook de overheid in België naait de burgers van hun vaderland met regeltjes.
Beetje bij beetje de europa regeltjes door drukken tot dat ze ook daar hun vrijheid verliezen.

Ik was er vandaag weer en mensen gingen inderdaad weer met genoeg sier naar huis.
Die controle van gisteren bij de bunkers van de winkels is over, want ik zag genoeg mensen met volle tassen naar buiten gaan, sierpotten en pijlen etc.
Genoeg spul te krijgen dus daar bij Zena!

Hoelaat was jij er dan Denjo? Ik was er namelijk rond half 12 - 12 uur, en toen was er bij de Tabac-o-tiek enkel knal te verkrijgen want op het moment dat ik aan de beurt was zetten ze net een groot kruis door het sier assortiment en door de pijlen en zeiden ze dat ze nu enkel knal hadden.
Dus ben wel benieuwd hoelaat ongeveer alles er weer was.

Je kon toch ook in bepaalde winkels dobbelen met 6 dobbelstenen en dan
een prijs winnen ofso? geld dit voor alle winkels in baarle (daar wil ik
heen gaan) of zijn dat er maar een paar of zelf maar 1 ??

weet ik niet heb er ook namelijk nooit van gehoord?

Dit is alleen bij de tabak o thiek zaak. En volgens mij nu ook niet meer maar pas in t seizoen weer.

Zaterdag 24 augustus is het weer zover. Zena Tabac-O-thiek zal zijn deuren weer openen voor bezoekers. Iedereen is weer van harte welkom om zijn vuurwerkinkopen te komen doen, of om gezellig een praatje te maken. Er zullen weer tal van leuke kortingen/acties voorbij komen. En het is weer mogelijk om van de dobbel actie gebruik te maken.

Voor de openingstijden van 2013 klik op onderstaande link

http://www.zenavuurwerk.com/index.php/winkels/zena-baarle-tabac-o-thiek

Bijlagen

• zenatabacothiek.jpg
    zenatabacothiek.jpg
    237,6 KB · Weergaven: 1
  • stappentabac_zps85a3c588.jpg
    stappentabac_zps85a3c588.jpg
    43,9 KB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt:
Vandaag weer terug binnen in Baarle. De mascaleta, de enige echte vlindermat van 120 meter!! :):):)

169 euro............MAAAAAAAAAAAAAR met sticker nu maar 85euro:cool::cool:

Back
Bovenaan