Zena Snapte?! Box [Uitloop 2023]

Ik vind hem ook wat van hetzelfde. alle 4 cakes gelijk. Het is mooi effect maar 100 euro voor 30 seconden 1 effect..

Wat een rambakkie zeg. Ziet er op de productiefilmpjes van Zena wel goed uit. Hopen dat dit op de komende demo's hetzelfde is.

Ik vind 'm top en staat zeker op mijn lijst (mits deze een enigszins redelijk prijskaartje krijgt)

Ik vind dit niet echt een geniaal ding. Wat mij betreft is de combi tussen het effect, de crackling en het tempo niet helemaal optimaal. Zou deze graag live eens aan het werk zien om te kijken wat ik er echt van vind!

Deze box is niet hetzelfde als de oude belgische cakebox 4015 neem ik aan, die blijkbaar niet meer wordt verkocht?
En is de nieuwe Snapte 2.0 box, zoals die nu genoemd wordt, nu doorlont of compound?
Ik was nml wel fan van de aloude 4015 box.

Is de crackling nu zilver ipv goud zoals op demofilm leek? Of is een van beiden vertekening door de camera. Juist dat goud/rood combi leek zo mooi :shy:

Wat ik begreep is dat deze box in de voorverkoop (bij de Zena handelaar hier) he-le-maal niet goed loopt. Gewoon niet zeg maar.

Oeii... niet best op het bovenstaande filmpje. Keek hier zo naar uit!! Crackling is goed aanwezig, maar het ghost effect matig in vergelijking met de eerste Zena demo dit jaar. Daar was het echt een WAUW/WOW!! Pas rond 00:37 begint het erop te lijken (baseer ik enkel op het filmpje).

Ik had er graag de gevraagde €100,- voor over, maar nu laat ik hem liggen. Jammer!

Ik laat deze ook staan, vond hem tegenvallen in Huissen. Voor zover ik begreep van de dealer hier in de buurt loopt deze ook totaal niet met de verkoop.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan