Vuurwerkkoning
VWC lid
Had deze besteld, maar een vervanger gekregen ervoor, dus ben zeeeeeeeeeeeeeer benieuwd hoe die nu in de straat was. Graag een filmpje!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Had deze besteld, maar een vervanger gekregen ervoor, dus ben zeeeeeeeeeeeeeer benieuwd hoe die nu in de straat was. Graag een filmpje!![]()
Wat een topding was dit! Kwam nog een straatfilmpje tegen op internet, credits voor Allard Rebel
Weet iemand misschien of deze een reserve lont heeft?
Deze had ik ook. Moet zeggen dat hij het geweld van de Cruelty niet kan tippen. Toch was het een goede cake. #1 is het zeker niet, maar ook geen verkeerde cake.
Voor zover ik me kan herinneren had deze geen reservelont. Maar 100% zeker weten doe ik het niet meer.
Kan deze bij vuurwerk orthen krijgen voor 17,50, doen? De Cruelty is er niet meer en Daisy Beam is uitverkocht. Dus voor -20 EU is dit de bruutste cake (naar mijn mening) die ik nog kan krijgen bij Orhten.
Net de laatste bij Orthen besteld voor 14,95, wou der eig nog 3 maar was helaas te laat haha.