Zena Nr. 1 [Uitloop 2023]

Hele dikke bak dit hoor. Pure gekte.
Kijk nu al uit naar de straatfilms er van.

Karton van deze meegenomen vandaag. Helaas geen reservelont op deze cake. Dus ff creatief met doorlussen.

Jammer jammer.. hij is inderdaad aangepast: schiet nu 1 voor 1, rood met groen (goud is eruit) en boeketten een stuk kleiner. Niet slecht maar de wow-factor van de 2015-versie is verdwenen.

Ik had de 2015 versie dan schijnbaar. Per 2 wat een geweld en kleur! Binnen 10 seconden weggeknald. Zonde als deze box blijvend veranderd zou zijn.

Ik had de 2016 versie die totaal niet overeenkomt met de productiefilm. Kwam gewoon overeen met de massive, dus ook niet verkeerd maar had liever de 2015 versie waar ik op gerekend had.

Deze sloeg helemaal de plank mis. Was totaal niet wat ik er van had verwacht. Effect was niet zoals het was, knal was ook niet hard. Effecten waren daardoor klein en niet overtuigend. Nee, dit was hem niet voor mij!

Twijfelde om hem in de losse verkoop nog mee te nemen gelukkig niet gedaan.Hopelijk herstellen ze hem weer in ere zitten niet te wachten op nog een massive. :p

Zo te lezen had ik ook een oude versie te pakken. En gelukkig maar, want wat een bak zeg, niet normaal! Geen cake om standalone te schieten wat mij betreft, gaat allemaal iets te snel. Voor een finale is hij dan weer uitermate geschikt!

De distraxion was al heel goed qua burst en grootte, maar het verschil is redelijk duidelijk dacht ik zo:

Dit was toch wel de grootste tegenvaller van mijn collectie voor dit jaar. Had een rammer en de grootte van de boeketten viel echt tegen. Als ik het nieuwe productfilmpje 2016-2017 had gezien dan had ik 'm niet genomen. Nu besteld op eerdere ervaringen...

Had er veel meer van verwacht maar is nu gewoon een slechter uitgewerkte massive. Was wel mooi maar valt flink tegen als je de productiefilm en straatfilms van 2015 hebt gezien.

Back
Bovenaan