Zena Nr. 1 [Uitloop 2023]

Lijkt wel of ze elk jaar een andere NR1 hebben lol, eerst was het een toppertje (groene effecten) Daarna werd hij minder, tot zelfs bijna een flop (in mijn geval) en nu is hij terug maar in Colour? Heel apart

Moet wel zeggen dat ik deze best mooi vind:)

De eerste uitgave van de zena nr1 was top! Daarna zijn ze eraan gaan sleutelen... zonde want het kan nog steeds niet tippen aan de eerste uitgave

Nu ik deze cake ( 2017 versie ) zelf heb gezien in het echt kom ik op mijn reactie terug. Gewoon een dikke cake met een harde burst en grote effecten. Het is eigenlijk een soort van Massive, alleen dan dit jaar veel beter uitgewerkt dan de Massive 2017 versie. Ik vind 19,95 dan echt geen geld.

Wat was deze goed! Klapte de Massive 2017 er finaal uit. Hele dikke multicolor blink boeketten met een lekker tempo. Volgend jaar meer van halen :)

Ik heb bij Zena Trophy de sturmblitz voor € 60,00 gekocht. Hiervoor heb ik nu een actiecode ontvangen. Omdat ik boven de € 40,00 zit wil ik ook gebruik maken van de actie dat je Zena nr. 1 gratis krijgt. Hier heb ik namelijk recht op. Maar door de actie code van Zena trophy staat de kassa op 0 en kan ik de andere actiecode niet gebruiken. Iemand hier een oplossing voor?

Back
Bovenaan