Ronaldeh
VWC lid
En om helemaal bij de tijd te blijven, gemakkelijk kunnen betalen in Bitcoins![]()
Voor 1 btc kan je heel wat vuurwerk halen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En om helemaal bij de tijd te blijven, gemakkelijk kunnen betalen in Bitcoins![]()
Je hebt natuurlijk gelijk dat Nederland flinke stappen vooruit heeft gemaakt met het vuurwerk. (Goedkoper en mooier vuurwerk). Maar om te zeggen dat het in NL goedkoper is vind ik te ver. Heb je daar voorbeelden van (appels met appels vergelijken)Jammer dat nederland belgie heeft ingehaald qua vuurwerk en prijzen gijg vroeger nog veel tegenwoordig met de freak acties ben je gewoon veel goedkoper uit .vooral als je voor veel geld koopt zoals ik als ik kijk wat ik voor 1000 euro daar kan kopen en voor 1000 hier is het een groot verschil..
Met 25 % korting? Moet je maar is goed gaan rekenen want de kortingen in de freak acties lopen tot wel 40% ook in augustus. Dus nee je hebt beduidend minderGevoelskwestie geef ik toe toch denk ik dat als ik bv in augustus met 1000 euri naar olen af zou reizen ik met meer thuis kom aan vuurwerk dan dat ik in Nederland zou shoppen.
Al een paar jaar niet meer naar het zuiden geweest. Hier is met de freak acties in Nl ook niet echt reden meer toe. Het funke gebeuren lonkt echter wel een beetje haha.
Waarom kan je trouwens niet gewoon online bestellen bij Zena België? Eerst je winkel kiezen. daarna gewoon lekker kiezen welke producten je wilt, lvc nummer voor de korting invoeren, betalen en maximaal 1/2 weken later je spullen ophalen. Niet meer dan normaal anno 2017 toch?
Jammer dat nederland belgie heeft ingehaald qua vuurwerk en prijzen gijg vroeger nog veel tegenwoordig met de freak acties ben je gewoon veel goedkoper uit .vooral als je voor veel geld koopt zoals ik als ik kijk wat ik voor 1000 euro daar kan kopen en voor 1000 hier is het een groot verschil..
In België is het verboden om online vuurwerk te verkopen dacht ik, staan strenge boetes op, sluiten winkel,...
Brocade Pistil. art. nr:9005. Prachtige cake met mooie effecten: