Zena Megastore Olen

Jammer dat nederland belgie heeft ingehaald qua vuurwerk en prijzen gijg vroeger nog veel tegenwoordig met de freak acties ben je gewoon veel goedkoper uit .vooral als je voor veel geld koopt zoals ik als ik kijk wat ik voor 1000 euro daar kan kopen en voor 1000 hier is het een groot verschil..

Jammer dat nederland belgie heeft ingehaald qua vuurwerk en prijzen gijg vroeger nog veel tegenwoordig met de freak acties ben je gewoon veel goedkoper uit .vooral als je voor veel geld koopt zoals ik als ik kijk wat ik voor 1000 euro daar kan kopen en voor 1000 hier is het een groot verschil..
Je hebt natuurlijk gelijk dat Nederland flinke stappen vooruit heeft gemaakt met het vuurwerk. (Goedkoper en mooier vuurwerk). Maar om te zeggen dat het in NL goedkoper is vind ik te ver. Heb je daar voorbeelden van (appels met appels vergelijken)
Vergelijk je de freakacties dan ook met de 50% korting/2e gratis actie?

Gevoelskwestie geef ik toe toch denk ik dat als ik bv in augustus met 1000 euri naar olen af zou reizen ik met meer thuis kom aan vuurwerk dan dat ik in Nederland zou shoppen.

enige speciale aan zena
is funke op dit moment.
vind ik ook een goeie zet van zena.
voorde rest van het sier zit je goedkoper in nl.

Gevoelskwestie geef ik toe toch denk ik dat als ik bv in augustus met 1000 euri naar olen af zou reizen ik met meer thuis kom aan vuurwerk dan dat ik in Nederland zou shoppen.
Met 25 % korting? Moet je maar is goed gaan rekenen want de kortingen in de freak acties lopen tot wel 40% ook in augustus. Dus nee je hebt beduidend minder

Al een paar jaar niet meer naar het zuiden geweest. Hier is met de freak acties in Nl ook niet echt reden meer toe. Het funke gebeuren lonkt echter wel een beetje haha.

Waarom kan je trouwens niet gewoon online bestellen bij Zena België? Eerst je winkel kiezen. daarna gewoon lekker kiezen welke producten je wilt, lvc nummer voor de korting invoeren, betalen en maximaal 1/2 weken later je spullen ophalen. Niet meer dan normaal anno 2017 toch?

In België is het verboden om online vuurwerk te verkopen dacht ik, staan strenge boetes op, sluiten winkel,...

Als je voor 1000 eur in 1 keer besteld krijg je wel een speciale prijs hoor. Dat is zo in Nederland en in België. En die is beter dan de normale freakacties.

Jep, als je een grote bestelling doet dan gaan er altijd wel meer deuren voor je open, zowel in Nederland bij freakzaken als bij Zena. Gewoon een kwestie van contact opzoeken en het bespreken.

Vroeger kon je nog in januari heerlijk shoppen in Olen, dat waren nog eens tijden :)

Kwam deze foto van 2009 tegen, 9 jaar geleden alweer.

tripje olen 4.jpg

Ook weer zo'n mooie foto hierboven! :)

Waren zeker nog eens tijden, ben daar in 2013/2014 ook nog eens geweest in Januari. Aparte maar geweldige sfeer daar in Olen altijd. Super prijzen een megadruk natuurlijk, en dat terwijl oud en nieuw net voorbij was. Op zulke momenten zag je altijd maar weer dat je altijd freaks zult blijven houden!

Dat waren tijden! :cool:

5 of 6 jaar geleden voor het laatst bij Original Olen geweest voor de januari sale. Vond het een grote gok gezien je maar af moest wachten welke producten er nog op voorraad was. Toen waren ze nog wel actief op het forum en kwamen ze nog met updates en lijsten van de voorraad, tegenwoordig heb je alleen reclamebot Joyce.

Korting was toen wel heel fijn alleen zag ik het nooit al 50% korting. Zag het altijd als 2e gratis... :D

Brocade Pistil. art. nr:9005. Prachtige cake met mooie effecten:

Mooi effect, en misschien ligt het aan het filmpje of het weer, en misschien raken we verwend door de vele mooie cakes en boxen van nederlandse bodem de laatse jaren, maar echt lang blijven de effecten van deze cake niet hangen.....

Of/en ben ik gek....? :D

Zou fijn zijn als nieuwe voorraad eens voor december binnenkomen, in de zomer ofzo, zodat er wat rustiger en zekerder ingekocht kan worden.

En aub wat meer productinfo op de site? Specs/filmpjes en geüpdatete voorraad per vestiging hoeft niet al te moeilijk te zijn, doen vele NL winkels ook. Dan is ook duidelijker als bepaalde producten ergens niet meer verkocht mogen worden. Communicatie daarover schiet nogal tekort. Scheelt heel wat gebel en teleurstellingen aangezien velen er wel even voor moeten reizen.

Back
Bovenaan