Zena Megastore Olen

f93f1ed0-d6ed-4f68-b105-17ff9ed877ec.jpg

e1d35b0f-8ef7-4ffe-8780-2ee13b9ac86b.jpg

6eacfbd8-6264-42cd-bb14-d3a2a86dc0ef.jpg

18c69f15-18ed-4861-8b71-2ce54e2535e4.jpg

f9556dc8-26f2-4cac-af37-152d8a6db35c.jpg

f8c83b76-3c75-40aa-874f-d86dd9aa7319.jpg

196a70e4-4484-4578-a8d9-2b3c298f44de.jpg

7678c04c-1219-42f2-8c4d-bce674456939.jpg

f916bf8f-a203-4693-9c39-441973fd1dbc.jpg

a53fadc6-f263-4bd5-9d2f-0ad7572888f8.jpg

a188b6a3-a1dd-4817-b738-b5df401daf1c.jpg

13695b01-7da1-4253-a78c-999b31df6d87.jpg

+ veel meer in de winkel!

Acties geldig van 24 november tot en met 26 november bij alle Zena Megastores en indien anders vermeld.
Zolang de voorraad strekt en niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties. Meer voorwaarden in de winkel.

Volledige nieuwsbrief: klik hier

Nou zeg mijn budget dit jaar beperkt maar ik krijg toch de indruk dat ze bij zena geen geld willen verdienen:p wat een mooie aanbiedingen zeg .

+ veel meer in de winkel!

Acties geldig van 24 november tot en met 26 november bij alle Zena Megastores en indien anders vermeld.
Zolang de voorraad strekt en niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties. Meer voorwaarden in de winkel.

Volledige nieuwsbrief: klik hier

Maar dit zijn dus enkel de 1+1 producten of zijn er daar nog meer van in de winkel?

ja het is een hele onduidelijke actie, maar volgens mij geldt het alleen voor de actie producten inderdaad.

Hahaha wat is er nou onduidelijk aan deze actie.. het staat zowel in plaatjes als in woorden uitgelegd. Is dit nou gewoon moeilijk doen om het moeilijk doen? Je ziet toch op de plaatjes een dubbel artikel staan voor de prijs van 1 artikel. Dat is de actie! Van die producten die je ziet, krijg je er 2 voor de prijs van 1.

Hahaha wat is er nou onduidelijk aan deze actie.. het staat zowel in plaatjes als in woorden uitgelegd. Is dit nou gewoon moeilijk doen om het moeilijk doen? Je ziet toch op de plaatjes een dubbel artikel staan voor de prijs van 1 artikel. Dat is de actie! Van die producten die je ziet, krijg je er 2 voor de prijs van 1.

Blijkbaar is de actie nog niet zo duidelijk aangezien mensen er over discussiëren. Daarnaast wijkt de actie af van voorgaande jaren. Tot slot is een forum bedoeld voor dit soort meningsuitingen?

Al met al hoop ik voor de mensen, voor wie het onduidelijk is, dat Zena snel met een verduidelijking op de vragen komt.

Volgens mij is de actie best wel duidelijk. De verdubbelaar geldt op de acties die in het bericht staan. Moet je wel een foto van een poes meenemen.

Enige wat misschien onduidelijk is dat er staat + veel meer in de winkel.

Ik mis overigens wel de actie's voor de matten/rollen

Voor mensen die alleen maar plaatjes kijken is het inderdaad duidelijk. Mensen die daadwerkelijk lezen wat er staat kunnen er geen touw aan vast knopen.
Het is mij inmiddels duidelijk geworden dat je gebruik kan maken van 1 van de afgebeelde aanbiedingen, het is alleen ontzettend verwarrend verwoord.

Blijkbaar is de actie nog niet zo duidelijk aangezien mensen er over discussiëren. Daarnaast wijkt de actie af van voorgaande jaren. Tot slot is een forum bedoeld voor dit soort meningsuitingen?

Al met al hoop ik voor de mensen, voor wie het onduidelijk is, dat Zena snel met een verduidelijking op de vragen komt.

Ik vind het heel knap ieder geval. Achja, dan is het nu duidelijk toch.

Tis de laatste tijd alleen maar zeuren op de acties van zena. Lijkt wel soort van jaloezie. Niemand verplicht je om te kopen en voor de gene die dat wel willen zijn ze geweldig. Beetje meer dankbaarheid zou wel op zn plaats zijn

Wat een gedoe inderdaad;) Geef ze 1 vinger en ze willen meteen de hele hand staat hier goed bij;)
Wees blij met de aanbiedingen die er zijn. Vind ze zelf erg goed en zeer goedkoop. Die prijzen zie ik niet bij veel andere.

Hadden ze in NL ook wel mogen doen, maar dat even terzijde;)

ale matten uitverkoght aleen hindoe er nog wereld reis voor niks gemaakt pfff en geen koffie daar ben er tijd niet geweest maar viel me vies teggen kwa aanbod

Back
Bovenaan