Zena Megastore Olen

Vet blok..als je de reacties eronder leest word ook door Funke zelf bevestigd dat deze de Zena versie is.
De eerste camera positie geeft wel het beste beeld, duurt tot 0.54.

Blokken worden niet alleen bij Zena verkocht. Ik dacht dit in het begin ook maar langzaam beginnen verschillende duitse shops ze ook op de site te plaatsen.

Qua burst ook niet? Lijkt wel wat minder als de prof, al klinkt het prima

Geen idee, lijk mij theoritisch gezien met oog op de wetgeving dat de burst natuurlijk wat minder is. Maarja, heb je verder de prof versie gehad? Zo nee, dan kan het je verder niet teleurstellen natuurlijk omdat je 'niet beter gewend bent'. Of was het gewoon een vraag uit interesse?

Ik zie wel meer en vooral op een ander forum dat er steeds te veel vergeleken wordt of de minimale verwachting wordt gezet op het prof vuurwerk. Dichter dan dit kom je niet bij de profblokken van Funke. Het is gewoon prachtig vuurwerk zoals je ziet en super dat het eindelijk vrij te koop is.

Geen idee, lijk mij theoritisch gezien met oog op de wetgeving dat de burst natuurlijk wat minder is. Maarja, heb je verder de prof versie gehad? Zo nee, dan kan het je verder niet teleurstellen natuurlijk omdat je 'niet beter gewend bent'. Of was het gewoon een vraag uit interesse?

Ik zie wel meer en vooral op een ander forum dat er steeds te veel vergeleken wordt of de minimale verwachting wordt gezet op het prof vuurwerk. Dichter dan dit kom je niet bij de profblokken van Funke. Het is gewoon prachtig vuurwerk zoals je ziet en super dat het eindelijk vrij te koop is.

Niet specifiek deze, maar de effecten zijn sowieso al geweldig. Een harde burst is prachtig, maar niet het belangrijkste. Xtremerides vergelijkt met triplex boxen, reële vergelijking?

Vanochtend even in Olen geweest. Gelijk 2 nieuwe potten ( 3stage effect en swimming butterfly) meegenomen. En nog wat andere aanbiedingen meegenomen. Wat hebben ze toch leuke LVC acties. Top Zena:D

Heb ook gehoord dat er Xplode consu cakes komen. Prachtig! Volgend weekend Fünke weekend😆😆😆

9b11ab27-0b08-40c7-a9bb-75b4d971c304.jpg

7ac02fba-2b94-4ff5-865e-6af06960d302.jpg
b2be2c29-dddf-4f5a-84bf-2253fc543bdd.jpg

29c9e5d5-7d1d-4739-ae2e-1011d65537a9.jpg

cac0c35b-f4cd-4508-964a-d54b03eee77d.jpg

0f7294eb-3d1e-4c6f-bcd0-f3ca66af6da6.jpg
27d1b77c-2ef0-41f2-bfa2-af73c90c1eec.jpg

Speciaal voor deze aanbiedingen zal Zena Baarle De Bunker, naast donderdag en vrijdag, deze week ook op dinsdag 14/11 en woensdag 15/11 geopend zijn tot 20u00!

c6e8ed2a-1df8-4586-ac00-aa9aecf83d23.jpg

Mooie video! En inderdaad tof dat Ruben daar al loopt.
Wat me ook telkens opvalt is dat de containers door nederlandse trailers gebracht worden:bonk:

De Funke video van onze Koetje!

Waarvoor betaald hij 825? Nu met de korting zou het hem 710 hebben gekost + omdat hij een van de betere/vaste klanten is had ie het wat mij betreft voor 500 mee kunnen krijgen + al de reclame die hij maakt voor Zena xD

Hij moet goud geld verdienen met die youtube vieuws! :bonk:

Waarvoor betaald hij 825? Nu met de korting zou het hem 710 hebben gekost + omdat hij een van de betere/vaste klanten is had ie het wat mij betreft voor 500 mee kunnen krijgen + al de reclame die hij maakt voor Zena xD

Hij moet goud geld verdienen met die youtube vieuws! :bonk:

Hij krijgt dat gesponsord die betaald nergens voor. allemaal reclame voor zena

Back
Bovenaan