Zena Megastore Olen

Persoonlijk denk ik dat de vloggers meer korting krijgen als wij...wat op beeld staat wil niet altijd zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is. Met 109K abonnees bereik je een grote doelgroep en dat realiseren zich winkels ook ter degen. Zie het als een soort Reclame.

Het afgelopen jaar zijn deze jongens hard gegroeid en inmiddels zullen ze wel wat gratis krijgen, zeker bij zena. Toen echter nog niet, wisten ook echt totaal niet waar ze het over hadden.
En dat die vloggers soms totaal niet weten waar ze het over hebben bleek gisteren wel weer toen xtremerides wat vragen van kijkers mocht beantwoorden. OP de vraag wat hij het beste nederlandse vuurwerk vindt antwoordde hij dat hij onder andere bonfireworks altijd wel mooi vindt :bonk:

Laatst bewerkt:
Ik ben het hier dus echt totaal niet mee eens.
Deze kanalen dragen juist bij aan de traditie, ten eersts kijk ik alle ongelofelijk sfeervolle videos. Dit maakt mijn vuurwerkbeleving completer.
Ten tweede trekken zij een heel groot jong lubliek aan die de traditie in stand kan gaan gouden.
Wat de fak boeit het dat ze niet elke prijs en dergelijke weten. Kom ff. Ze houden net zoveel van vuurwerk en delen dit waardoor wij weer meer onze hobby kunnen uitoefenen.

Gaan jullie lekker een kanaal beginnen met al dat gezeik van hier. Zal niemand naar kijken.

Ik ben het hier dus echt totaal niet mee eens.
Deze kanalen dragen juist bij aan de traditie, ten eersts kijk ik alle ongelofelijk sfeervolle videos. Dit maakt mijn vuurwerkbeleving completer.
Ten tweede trekken zij een heel groot jong lubliek aan die de traditie in stand kan gaan gouden.
Wat de fak boeit het dat ze niet elke prijs en dergelijke weten. Kom ff. Ze houden net zoveel van vuurwerk en delen dit waardoor wij weer meer onze hobby kunnen uitoefenen.

Gaan jullie lekker een kanaal beginnen met al dat gezeik van hier. Zal niemand naar kijken.

Ze dragen bij aan de traditie? Elk willerkeurig groot kanaal heeft filmpjes over het slopen met vuurwerk, shells op de grond, hoe kan ik vuurwerk met de post naar Nederland laten komen vanuit het oostblok enz enz...

Ja dit zal onze traditie goed doen! :bonk:

Maar goed ontopic!

Het afgelopen jaar zijn deze jongens hard gegroeid en inmiddels zullen ze wel wat gratis krijgen, zeker bij zena. Toen echter nog niet, wisten ook echt totaal niet waar ze het over hadden.
En dat die vloggers soms totaal niet weten waar ze het over hebben bleek gisteren wel weer toen xtremerides wat vragen van kijkers mocht beantwoorden. OP de vraag wat hij het beste nederlandse vuurwerk vindt antwoordde hij dat hij onder andere bonfireworks altijd wel mooi vindt :bonk:

Nou ja als hij de oude bonfireworks producten bedoeld die waren echt top.

Ze dragen bij aan de traditie? Elk willerkeurig groot kanaal heeft filmpjes over het slopen met vuurwerk, shells op de grond, hoe kan ik vuurwerk met de post naar Nederland laten komen vanuit het oostblok enz enz...

Ja dit zal onze traditie goed doen! :bonk:

Maar goed ontopic!

Slopen met vuurwerk? Ben ik nog nooit tegengekomen dat er gemeentelijk materiaal werd gesloopt binnen de kanalen.

Iedereen beleefd vuurwerk natuurlijk op een andere manier.

En ik blijf het zeggen, de hele avond cakes fakkelen, wat jij ook doet, geeft voor de niet liefhebbers net zoveel overlast als illegaal.

Slopen met vuurwerk? Ben ik nog nooit tegengekomen dat er gemeentelijk materiaal werd gesloopt binnen de kanalen.

En ik blijf het zeggen, de hele avond cakes fakkelen, wat jij ook doet, geeft voor de niet liefhebbers net zoveel overlast als illegaal.

Dat is niet waar, de meesten vinden een cake wel mooi om te zien, maar die zware knallen gaat ze te ver

Ik heb ook niets tegen de meeste kanalen. Veel van die jongens stoken in het buitenland of op erg afgelegen plekken. Heb ze nooit iets moedwillig zien slopen.

Maar inderdaad allemaal erg off-topic.

Waar het om ging is dat de meeste mensen dus geen idee van prijzen hebben en nog steeds denken dat alles in belgie goedkoper en zwaarder is. Ieder jaar zie je het weer op tv. Mensen die in belgie vuurwerk halen wordt gevraagd waarom en altijd is het antwoord: Veel goedkoper en veel mooier/harder. Het enige dat klopt is harder als t om knalvuurwerk gaat. Maar zolang veel mensen denk dat ze goedkoper uit zijn in belgie en de klanten dus blijven komen gaat loots (en ook zena) zijn prijzen echt niet naar beneden gooien voor een handje vol freaks. Zena heeft het slim gedaan en trekt met de lvc pas en dikke kortingen toch de freaks vroeg in het jaar. Vanaf half december verkopen ze met een dikke marge en de gewone man. Ik kan ze geen ongelijk geven.

Ik dacht dat dit het topic van Olen was, maar blijkbaar zit ik verkeerd. Ga wel zoeken naar het juiste topic :bonk:

Hmm ik kan mij een filmpje herinneren van een niet nader te noemen persoon, dat hij shells in waterplassen ging gooien.
Even de flora en fauna om zeep helpen en ik geloof de kreet dat de er geen vissen in zwemmen totaal niet.

En ik zal dan wel overdrijven, maar er kijken zeer jonge gasten naar... en wat gaan die doen, juist em nadoen.

23167588_1845089882187707_7962956631924577611_n.jpg

ZENA zoekt vaste enthousiaste administratieve medewerker (m/v). Interesse? Mail je cv en sollicitatiebrief naar [email protected].

Laatst bewerkt:
Het gaat echt wel komen hoor, ik zou dan gewoon lekker wachten. Zena kennende komt er ook genoeg binnen dus daar zou ik ook niet bang voor zijn.

Maar het moet prijstechnisch ook nog wel leuk zijn :)
als het straks allemaal 300eu kost.. dan ga ik liever voor een andere bak of voor 2

vind het jammer dat ze nog geen tipje van de sluier doen... qua prijs of filmpjes

23032363_1844796845550344_3053185945833960803_n.jp  g

Twee verschillende 23 schots cakes samen voor € 45 of een jellyfish waaier voor slechts € 25! Alleen dit weekend geldig bij de Zena Megastores (Maaseik en Olen)

zag net de prijzen op de site van zena ,wat de nederlandse cake's en boxen kosten maar die zijn niet mis zelfs duur te noemen ( bv UNIQUE PYRO SHOW 224SH 300 euro )

Back
Bovenaan